SLABÁ, Marie and Gabriela ŠVEJDOVÁ. Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 132 pp. ISBN 978-80-87278-74-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium
Authors SLABÁ, Marie and Gabriela ŠVEJDOVÁ.
Edition 1. vyd. České Budějovice, 132 pp. 2012.
Publisher Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Original language Czech
Type of outcome Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-87278-74-1
Tags KCRM1, MAM_2, MAM_2a, MAZ
Changed by Changed by: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Changed: 22/1/2015 08:51.
Abstract
Tato učební opora, která je primárně určena studentům kombinované formy studia Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích se zaměření na specializaci Marketing, která je nabízena ve studijním programu Ekonomika a management. Dále je určena jako východisko pro studium studentů prezenční formy této specializace i studentů, kteří si tento předmět vyberou jako volitelný. Tato učební opora navazuje na učební oporu Marketing management I a jejím cílem je prohloubit znalosti studentů z oblasti marketing managementu se zaměřením na mezinárodní marketing a jeho specifika. Důraz je kladen na nové přístupy a aplikaci získaných teoretických poznatků na konkrétní příklady z praxe.
PrintDisplayed: 26/4/2024 22:01