Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{17881, author = {Slabá, Marie and Švejdová, Gabriela}, address = {České Budějovice}, edition = {1. vyd.}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-87278-74-1}, publisher = {Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích}, title = {Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium}, year = {2012} }
TY - GEN ID - 17881 AU - Slabá, Marie - Švejdová, Gabriela PY - 2012 TI - Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium PB - Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích CY - České Budějovice SN - 9788087278741 N2 - Tato učební opora, která je primárně určena studentům kombinované formy studia Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích se zaměření na specializaci Marketing, která je nabízena ve studijním programu Ekonomika a management. Dále je určena jako východisko pro studium studentů prezenční formy této specializace i studentů, kteří si tento předmět vyberou jako volitelný. Tato učební opora navazuje na učební oporu Marketing management I a jejím cílem je prohloubit znalosti studentů z oblasti marketing managementu se zaměřením na mezinárodní marketing a jeho specifika. Důraz je kladen na nové přístupy a aplikaci získaných teoretických poznatků na konkrétní příklady z praxe. ER -
SLABÁ, Marie a Gabriela ŠVEJDOVÁ. \textit{Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium}. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 132 s. ISBN~978-80-87278-74-1.
|