Detailed Information on Publication Record
2012
Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium
SLABÁ, Marie and Gabriela ŠVEJDOVÁBasic information
Original name
Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium
Authors
SLABÁ, Marie and Gabriela ŠVEJDOVÁ
Edition
1. vyd. České Budějovice, 132 pp. 2012
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-87278-74-1
Změněno: 22/1/2015 08:51, Ing. Ivana Čertická
Abstract
V originále
Tato učební opora, která je primárně určena studentům kombinované formy studia Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích se zaměření na specializaci Marketing, která je nabízena ve studijním programu Ekonomika a management. Dále je určena jako východisko pro studium studentů prezenční formy této specializace i studentů, kteří si tento předmět vyberou jako volitelný. Tato učební opora navazuje na učební oporu Marketing management I a jejím cílem je prohloubit znalosti studentů z oblasti marketing managementu se zaměřením na mezinárodní marketing a jeho specifika. Důraz je kladen na nové přístupy a aplikaci získaných teoretických poznatků na konkrétní příklady z praxe.