c 2011

Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium

Autoři

SLABÁ, Marie

Vydání

1. vyd. České Budějovice, 156 s. 2011

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87278-84-0

Štítky

KCRM1, MAM_1, MAM_1a, MAZ, MRS
Změněno: 19. 11. 2014 08:21, Ing. Ivana Čertická

Anotace

V originále

Znalosti oboru marketing management jsou v současné době považovány za jednu z klíčových kompetencí manažerů všech komerčních, ale i nekomerčních subjektů. Pro zvládnutí této oblasti je nezbytné si osvojit nejen teoretické znalosti, ale také praktické dovednosti, které si studenti v průběhu studia osvojí. Důraz je kladen zejména na moderní trendy a nové směry marketing managementu. Tato učební opora byla vytvořena jako základní učební pomůcka studentů předmětu Marketing Management 1. Předmět Marketing Management 1 a tedy i tato opora navazují na základní kurz marketingu – předmět Marketing a doplňuje učební text opory Marketing. Cílem předmětu Marketing Management 1 je prohloubit základní znalosti studentů získané v předmětu Marketing se specifickým zaměřením na získání nových znalostí z oblasti marketingového řízení. Tato opora má primárně sloužit především studentům kombinované formy studia, jimž přináší základní přehled okruhů, které je si nutné pro zdárné absolvování předmětu osvojit.
Zobrazeno: 30. 12. 2024 22:57