Detailed Information on Publication Record
2011
Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium
SLABÁ, MarieBasic information
Original name
Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium
Authors
SLABÁ, Marie
Edition
1. vyd. České Budějovice, 156 pp. 2011
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-87278-84-0
Změněno: 19/11/2014 08:21, Ing. Ivana Čertická
Abstract
V originále
Znalosti oboru marketing management jsou v současné době považovány za jednu z klíčových kompetencí manažerů všech komerčních, ale i nekomerčních subjektů. Pro zvládnutí této oblasti je nezbytné si osvojit nejen teoretické znalosti, ale také praktické dovednosti, které si studenti v průběhu studia osvojí. Důraz je kladen zejména na moderní trendy a nové směry marketing managementu. Tato učební opora byla vytvořena jako základní učební pomůcka studentů předmětu Marketing Management 1. Předmět Marketing Management 1 a tedy i tato opora navazují na základní kurz marketingu – předmět Marketing a doplňuje učební text opory Marketing. Cílem předmětu Marketing Management 1 je prohloubit základní znalosti studentů získané v předmětu Marketing se specifickým zaměřením na získání nových znalostí z oblasti marketingového řízení. Tato opora má primárně sloužit především studentům kombinované formy studia, jimž přináší základní přehled okruhů, které je si nutné pro zdárné absolvování předmětu osvojit.