2011
Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium
SLABÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium
Autoři
SLABÁ, Marie
Vydání
1. vyd. České Budějovice, 156 s. 2011
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87278-84-0
Změněno: 19. 11. 2014 08:21, Ing. Ivana Čertická
Anotace
V originále
Znalosti oboru marketing management jsou v současné době považovány za jednu z klíčových kompetencí manažerů všech komerčních, ale i nekomerčních subjektů. Pro zvládnutí této oblasti je nezbytné si osvojit nejen teoretické znalosti, ale také praktické dovednosti, které si studenti v průběhu studia osvojí. Důraz je kladen zejména na moderní trendy a nové směry marketing managementu. Tato učební opora byla vytvořena jako základní učební pomůcka studentů předmětu Marketing Management 1. Předmět Marketing Management 1 a tedy i tato opora navazují na základní kurz marketingu – předmět Marketing a doplňuje učební text opory Marketing. Cílem předmětu Marketing Management 1 je prohloubit základní znalosti studentů získané v předmětu Marketing se specifickým zaměřením na získání nových znalostí z oblasti marketingového řízení. Tato opora má primárně sloužit především studentům kombinované formy studia, jimž přináší základní přehled okruhů, které je si nutné pro zdárné absolvování předmětu osvojit.