2011
Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium
VLK, JiříZákladní údaje
Originální název
Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium
Autoři
VLK, Jiří
Vydání
1. vyd. České Budějovice, 132 s. 2011
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87278-88-8
Štítky
Změněno: 31. 1. 2012 15:09, Věra Kostková
Anotace
V originále
Tato učební opora je určena především studentům kombinovaného studia VŠTE v Č. Budějovicích. Je koncipována jako studijní pomůcka pro základní orientaci v oblasti praktického užití marketingu ve stavebnictví. Je shrnutím přednášených okruhů, vysvětluje základní pojmy v marketingu, cíle a obsah marketingových činností a vztahy marketingu k ostatním procesům v podniku s přihlédnutím ke specifikům podnikání ve stavebnictví.