c 2011

Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium

VLK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium

Autoři

VLK, Jiří

Vydání

1. vyd. České Budějovice, 132 s. 2011

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87278-88-8

Štítky

Změněno: 31. 1. 2012 15:09, Věra Kostková

Anotace

V originále

Tato učební opora je určena především studentům kombinovaného studia VŠTE v Č. Budějovicích. Je koncipována jako studijní pomůcka pro základní orientaci v oblasti praktického užití marketingu ve stavebnictví. Je shrnutím přednášených okruhů, vysvětluje základní pojmy v marketingu, cíle a obsah marketingových činností a vztahy marketingu k ostatním procesům v podniku s přihlédnutím ke specifikům podnikání ve stavebnictví.