c 2011

Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium

VLK, Jiří

Basic information

Original name

Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium

Authors

VLK, Jiří

Edition

1. vyd. České Budějovice, 132 pp. 2011

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-87278-88-8

Tags

Změněno: 31/1/2012 15:09, Věra Kostková

Abstract

V originále

Tato učební opora je určena především studentům kombinovaného studia VŠTE v Č. Budějovicích. Je koncipována jako studijní pomůcka pro základní orientaci v oblasti praktického užití marketingu ve stavebnictví. Je shrnutím přednášených okruhů, vysvětluje základní pojmy v marketingu, cíle a obsah marketingových činností a vztahy marketingu k ostatním procesům v podniku s přihlédnutím ke specifikům podnikání ve stavebnictví.