Detailed Information on Publication Record
2011
Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium
VLK, JiříBasic information
Original name
Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium
Authors
VLK, Jiří
Edition
1. vyd. České Budějovice, 132 pp. 2011
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-87278-88-8
Tags
Změněno: 31/1/2012 15:09, Věra Kostková
Abstract
V originále
Tato učební opora je určena především studentům kombinovaného studia VŠTE v Č. Budějovicích. Je koncipována jako studijní pomůcka pro základní orientaci v oblasti praktického užití marketingu ve stavebnictví. Je shrnutím přednášených okruhů, vysvětluje základní pojmy v marketingu, cíle a obsah marketingových činností a vztahy marketingu k ostatním procesům v podniku s přihlédnutím ke specifikům podnikání ve stavebnictví.