VLK, Jiří. Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 132 s. ISBN 978-80-87278-88-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing ve stavebnictví : studijní opora pro kombinované studium
Autoři VLK, Jiří.
Vydání 1. vyd. České Budějovice, 132 s. 2011.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87278-88-8
Štítky KCMR1
Změnil Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 31. 1. 2012 15:09.
Anotace
Tato učební opora je určena především studentům kombinovaného studia VŠTE v Č. Budějovicích. Je koncipována jako studijní pomůcka pro základní orientaci v oblasti praktického užití marketingu ve stavebnictví. Je shrnutím přednášených okruhů, vysvětluje základní pojmy v marketingu, cíle a obsah marketingových činností a vztahy marketingu k ostatním procesům v podniku s přihlédnutím ke specifikům podnikání ve stavebnictví.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 21:16