c 2011

Projekt II Marketing : studijní opora pro kombinované studium

ŠVEJDOVÁ, Gabriela

Basic information

Original name

Projekt II Marketing : studijní opora pro kombinované studium

Authors

ŠVEJDOVÁ, Gabriela

Edition

1. vyd. České Budějovice, 31 pp. 2011

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-87278-83-3

Tags

KCRM1
Změněno: 22/1/2015 08:53, Ing. Ivana Čertická

Abstract

V originále

Tato učební opora je určena studentům, kteří již v předchozím semestru absolvovali příbuzný předmět Projet I. Projekt II Marketing na něj navazuje a rozšiřuje možnosti týmové práce o aplikaci nových poznatků, získaných během studia. Je koncipována jako studijní pomůcka, kde je studentům vysvětleno, krok za krokem, jak zpracovávat Projekt II Marketing a případné odborné termíny shrnout a vysvětlit tak, aby bylo možné projekt kvalitně a správně zpracovat, odevzdat a obhájit. Cílem zpracování projektu je integrace vědomostí a dovedností z odborných předmětů management, marketing, podnikové řízení, marketingový výzkum, aplikace dovednosti práce s odbornou literaturou a práce v týmu. Při prezentaci výsledků pak využití dovedností ze sociální komunikace.
Displayed: 19/10/2024 21:48