ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Projekt II Marketing : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011. 31 pp. ISBN 978-80-87278-83-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Projekt II Marketing : studijní opora pro kombinované studium
Authors ŠVEJDOVÁ, Gabriela.
Edition 1. vyd. České Budějovice, 31 pp. 2011.
Publisher Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Original language Czech
Type of outcome Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-87278-83-3
Tags KCRM1
Changed by Changed by: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Changed: 22/1/2015 08:53.
Abstract
Tato učební opora je určena studentům, kteří již v předchozím semestru absolvovali příbuzný předmět Projet I. Projekt II Marketing na něj navazuje a rozšiřuje možnosti týmové práce o aplikaci nových poznatků, získaných během studia. Je koncipována jako studijní pomůcka, kde je studentům vysvětleno, krok za krokem, jak zpracovávat Projekt II Marketing a případné odborné termíny shrnout a vysvětlit tak, aby bylo možné projekt kvalitně a správně zpracovat, odevzdat a obhájit. Cílem zpracování projektu je integrace vědomostí a dovedností z odborných předmětů management, marketing, podnikové řízení, marketingový výzkum, aplikace dovednosti práce s odbornou literaturou a práce v týmu. Při prezentaci výsledků pak využití dovedností ze sociální komunikace.
PrintDisplayed: 19/3/2024 08:46