ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Projekt II Marketing : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 31 s. ISBN 978-80-87278-83-3. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Projekt II Marketing : studijní opora pro kombinované studium
Autoři ŠVEJDOVÁ, Gabriela.
Vydání 1. vyd. České Budějovice, 31 s. 2011.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87278-83-3
Štítky KCRM1
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:53.
Anotace
Tato učební opora je určena studentům, kteří již v předchozím semestru absolvovali příbuzný předmět Projet I. Projekt II Marketing na něj navazuje a rozšiřuje možnosti týmové práce o aplikaci nových poznatků, získaných během studia. Je koncipována jako studijní pomůcka, kde je studentům vysvětleno, krok za krokem, jak zpracovávat Projekt II Marketing a případné odborné termíny shrnout a vysvětlit tak, aby bylo možné projekt kvalitně a správně zpracovat, odevzdat a obhájit. Cílem zpracování projektu je integrace vědomostí a dovedností z odborných předmětů management, marketing, podnikové řízení, marketingový výzkum, aplikace dovednosti práce s odbornou literaturou a práce v týmu. Při prezentaci výsledků pak využití dovedností ze sociální komunikace.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 17:11