J 2011

Neprodáváte? Asi je něco špatně...

VLK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Neprodáváte? Asi je něco špatně...

Název anglicky

Don’t sell? Something is probably wrong...

Autoři

VLK, Jiří

Vydání

PSM – stavební zpravodaj, Praha, PSM CZ, s.r.o. 2011, 1802-6907

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

marketingová koncepce řízení; proces prodeje; zakázka; zákazník; řízení prodeje; CRM; psychologie; test osobnosti; test barevně sémantického diferenciálu TBSD; silné a slabé stránky; pracovní týmy; školení v prodeji; trénink v prodeji

Klíčová slova anglicky

marketing management koncept; the sales process; contracts; the customer; sales management; CRM; psychology; tests of personality; a test of colour semantic differencial TBSD; strenghts and weaknesses; work teams; sales training; training in sales

Štítky

KEM7
Změněno: 4. 1. 2012 13:08, Věra Kostková

Anotace

ORIG EN

V originále

současná odbytová krize ve stavebnictví je tvrdou prověrkou kvality práce nejen marketingových a prodejních útvarů, ale celého vedení firem. Kromě objektivní příčiny poklesu prodeje, totiž celkové recese ve stavebnictví, existuje i řada ryze subjektivních příčin, které odlišují úspěšnější firmy od těch méně úspěšných. Proto je čas přestat o řízení prodeje mluvit a začít prodej řídit. Článek rekapituluje nejčastějčí chyby managementu při řízení obchodní činnosti a v práci obchodních týmů ve vazbě na správný výběr pracovníků a způsob jejich vzdělávání s využitím psychologie, zejména testu osobnosti TBSD.

Anglicky

The current sales crisis in the construction industry is a hard test of the quality of work not only of marketing and sales departmens, but the whole company management. Aside from the objective reasons for the decrease in sales like overall recession in the construction industry, there is also a number of purely subjective factors that distinguish successful firms from those less successful. So it’s time to stop only speaking about the sales management and to start really managing the sale. The article summarizes the most common errors of management in business management and sales teams work in relation to the proper selection and method of training using psychology, especially personality test TBSD.
Zobrazeno: 27. 12. 2024 19:30