k 2011

Stakeholder management a analýza stakeholderů jako efektivní nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků a organizací

SLABÁ, Marie

Basic information

Original name

Stakeholder management a analýza stakeholderů jako efektivní nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků a organizací

Name (in English)

Stakeholder management and analysis of stakeholders as an effective tool of improvement of competitiveness of firms and organisations

Authors

SLABÁ, Marie

Edition

2011

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Keywords (in Czech)

stakeholder; stakeholder management; mapování stakeholderů; stakeholder analýza

Keywords in English

stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis

Tags

KCRM1, MAM_1, MAM_1a, MAR, MARK, MAR_a, MAZ
Změněno: 22/11/2011 14:49, Věra Kostková

Abstract

ORIG EN

V originále

Hospodářská krize přinesla celou řadu problémů všem ekonomickým subjektům, které musí čelit ještě tvrdšímu konkurenčnímu prostředí než kdykoli před tím. Proto je třeba hledat nové možnosti a aktivity, kterými by firmy zvyšovaly svou konkurenceschopnost na trhu. Jednou z klíčových aktivit každé firmy by měla být analýza primárních skupin stakeholderů vnitřního i vnějšího prostředí firmy, jejichž důležitost v současném turbulentním prostředí neustále roste. Identifikace klíčových skupin stakeholderů a správná efektivní komunikace s hlavními stakeholdery společnosti se stává významnou konkurenční výhodou jakéhokoliv tržního subjektu. Tento článek je zaměřen na nový progresivní směr stakeholder management a metody mapování klíčových skupin stakeholderů, které je možno efektivně využít v komerční praxi pro zlepšení konkurenční pozice podniků i dalších organizací.
Displayed: 18/10/2024 14:15