Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{16783, author = {Mulačová, Věra and Mulač, Petr}, address = {Jihlava}, booktitle = {KONKURENCE 2011}, edition = {1. vyd.}, editor = {Hana Vojáčková}, keywords = {Private labels; retail; consumer}, language = {cze}, location = {Jihlava}, isbn = {978-80-87035-36-8}, pages = {153-162}, publisher = {Vysoká škola polytechnická Jihlava}, title = {Privátní značka - nástroj konkurenčního soupeření maloobchodu}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 16783 AU - Mulačová, Věra - Mulač, Petr PY - 2011 TI - Privátní značka - nástroj konkurenčního soupeření maloobchodu PB - Vysoká škola polytechnická Jihlava CY - Jihlava SN - 9788087035368 KW - Private labels KW - retail KW - consumer N2 - Privátní neboli maloobchodní značky jsou v současné době významným faktorem konkurenceschopnosti obchodu. Jedná se o značky výrobků, které jsou produkovány a nabízeny maloobchodem pod jeho vlastním jménem či značkou. Sortiment maloobchodních značek je velice obsáhlý a zahrnuje produkty denní spotřeby od potravin přes kosmetiku aţ po běţné léky. Dříve byly poziciovány především jako nízkonákladová alternativa značek národních či mezinárodních, v současné době jim však konkurují jako “standardní nebo prémiové” privátní značky. Cílem příspěvku je analyzovat a diskutovat vztah českých spotřebitelů k těmto privátním značkám. ER -
MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Privátní značka - nástroj konkurenčního soupeření maloobchodu (Private labels - means of competitor's contest in retail). In Hana Vojáčková. \textit{KONKURENCE 2011}. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, p.~153-162. ISBN~978-80-87035-36-8.
|