Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{16601, author = {Vlk, Jiří}, article_location = {České Budějovice}, article_number = {1}, keywords = {manufacturer of constructions materials; marketing mix; distribution channels (placement); target groups; communications channel (promotion); the incentive to purchase; the customer relationship management (CRM)}, language = {cze}, issn = {1802-503X}, journal = {Littera Scripta}, title = {Použití prvků marketingového mixu (placement a promotion) ve stavebnictví podle typu podnikání. Část první - skupina výrobců stavebních hmot}, volume = {roč. 4}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 16601 AU - Vlk, Jiří PY - 2011 TI - Použití prvků marketingového mixu (placement a promotion) ve stavebnictví podle typu podnikání. Část první - skupina výrobců stavebních hmot JF - Littera Scripta VL - roč. 4 IS - 1 SP - 245-255 EP - 245-255 PB - Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích SN - 1802503X KW - manufacturer of constructions materials KW - marketing mix KW - distribution channels (placement) KW - target groups KW - communications channel (promotion) KW - the incentive to purchase KW - the customer relationship management (CRM) N2 - Správným využitím prvků marketingového mixu mohou subjekty podnikající ve stavebnictví zvýšit efektivitu prostředků vynaložených na marketing. Určujícími faktory přitom jsou druh podnikání a z toho vyplývající distribuční cesty (placement), které determinují klíčové cílové skupiny zákazníků a způsob komunikace s nimi (promotion). První část se zabývá touto problematikou v rámci skupiny výrobců stavebních hmot. ER -
VLK, Jiří. Použití prvků marketingového mixu (placement a promotion) ve stavebnictví podle typu podnikání. Část první - skupina výrobců stavebních hmot (Using of marketing mix elements (placement and promotion) in the construction industry by type of business. Part 1 - Group of manufacturers of building materials). \textit{Littera Scripta}. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 4, No~1, p.~245-255. ISSN~1802-503X. 2011.
|