VLK, Jiří. Použití prvků marketingového mixu (placement a promotion) ve stavebnictví podle typu podnikání. Část první - skupina výrobců stavebních hmot. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 4, č. 1, s. 245-255. ISSN 1802-503X. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Použití prvků marketingového mixu (placement a promotion) ve stavebnictví podle typu podnikání. Část první - skupina výrobců stavebních hmot
Název anglicky Using of marketing mix elements (placement and promotion) in the construction industry by type of business. Part 1 - Group of manufacturers of building materials
Autoři VLK, Jiří.
Vydání Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 1802-503X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky výrobci stavebních hmot; marketingový mix; systém distribuce (placement); cílové skupiny; způsob komunikace (promotion); motivace k nákupu; systém péče o zákazníka (CRM)
Klíčová slova anglicky manufacturer of constructions materials; marketing mix; distribution channels (placement); target groups; communications channel (promotion); the incentive to purchase; the customer relationship management (CRM)
Štítky KCRM1
Změnil Změnila: Mgr. Michaela Votavová, učo 6769. Změněno: 21. 12. 2011 12:02.
Anotace
Správným využitím prvků marketingového mixu mohou subjekty podnikající ve stavebnictví zvýšit efektivitu prostředků vynaložených na marketing. Určujícími faktory přitom jsou druh podnikání a z toho vyplývající distribuční cesty (placement), které determinují klíčové cílové skupiny zákazníků a způsob komunikace s nimi (promotion). První část se zabývá touto problematikou v rámci skupiny výrobců stavebních hmot.
Anotace anglicky
Players in the construction business might increase efficiency of funds spent on marketing by proper use the elements of the marketing mix. In doing so the determinants are the type of business and the resulting distribution channels (placement) that determine key customer target groups and the way of communication with them (promotion). The first part deals with this issue within the group of manufacturers of building materials.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 17:17