V originále
Cílem článku bylo hodnotit současný stav a efektivitu reklamy a vůbec celé marketingové komunikace vybrané firmy, která funguje pouze prostřednictvím webového rozhraní a obchodních zástupců, nemá tedy žádný kamenný obchod nebo informační centrálu pro uživatele. Vzhledem k tomu, že funguje již druhým rokem a stále nemá takovou základnu klientů, jakou by s efektivním využitím všech forem marketingové prezentace, kterou využívá, mít mohla, byl vytvořen následující projekt na zvýšení zmíněné efektivity. Za tímto účelem byly vytvořeny dotazníky pro stávající klientelu a vyhodnoceny coučasné i budoucí možnosti.
In English
The purpose of this article was to rate the present state of effectiveness of advertising and whole marketing communication of choosen firm at all. This company takes place only by means of webs interface and by salesmen, it has not stone-business or informative centre for users. Regarding to that the firm is operating already for two vears and all the time it has not still such a client base it should has, if it would use the efficient of all marketing presences form. Therefore was following project of potencial increasing effectiveness created. For this purpose was generated a questionnaire which was distributed to a current clients and acquired data was eveluated for future possibilities.