D 2010

Stakeholder Circle Methodology

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Stakeholder Circle Methodology

Autoři

SLABÁ, Marie

Vydání

1. vyd. Jindřichův Hradec, Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE, od s. 84-92, 9 s. 2010

Nakladatel

Oeconomica

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-245-1750-6

Klíčová slova česky

stakeholder; stakeholder management; mapování stakeholderů; stakeholder analýza; Stakeholder Circle; marketingová komunikace

Klíčová slova anglicky

Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication

Štítky

A_IBW, A_MAM, IBW, IBW_H, KCRM1, MAA, MAK, MAM_1, MAM_1a, MAM_2, MAM_2a, MAR, MAR_a, MAV, MAV_a, MRS
Změněno: 19. 11. 2014 08:35, Ing. Ivana Čertická

Anotace

ORIG CZ

V originále

This article focuses on problems of a new progressive approach – stakeholder management. A particular attention is paid to the analytic tool Stakeholder Circle and the Stakeholder Circle methodology. The Stakeholder Circle is a special tool which was designed for analysing and mapping of stakeholder community. Recently stakeholder management has become an important tool for management support with the aim of achievement of strategic objectives. The importance of internal and external (macro and micro) environment and stakeholders has been still growing. As a result of this phenomenon the stakeholder management represents a very important tool for managing firms. Analysing and mapping of stakeholders is fundamental element of effective marketing communication. The Stakeholder Circle is not only a mapping technique and soft ware tool for stakeholders analysis intended for representation of data gathered about stakeholders.

Česky

Tento článek se zaměřuje na problematiku nového progresivního přístupu - stakeholder managementu. Zvláštní pozornost je věnována zejména analytickému nástroji Stakeholder Circle a Stakeholder Circle metodologii. Stakeholder Circle je speciálním nástrojem, který byl navržen pro analýzu a mapování skupin stakeholderů. Stakeholder management se v poslední době stal důležitým nástrojem na podporu rozhodování organizací s cílem dosažení strategických cílů. Důležitost vnějšího i vnitřního prostředí a stakeholderů stále roste. V důsledku tohoto fenoménu stakeholder management představuje velice důležitý nástroj řízení firem. Analýza a mapování klíčových skupin stakeholderů je nezbytným elementem pro efektivní marketingovou komunikaci. Stakeholder Circle není pouze mapovací technikou a nástrojem pro analýzu stakeholderů určenou pro prezentaci dat získaných o stakeholderech. Stakeholder Circle představuje komplexní metodologii pro analýzu a mapování stakeholderů. Mapování stakeholderů a jejich analýza je v současném prostředí považováno za velice užitečný nástroj pro analýzu klíčových cílových segmentů a marketingových komunikací.
Zobrazeno: 23. 12. 2024 07:03