2008
Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření
SLABÁ, MarieBasic information
Original name
Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření
Name (in English)
Analysis of competitive market of managerial-economic universities - partial results of marketing research
Authors
SLABÁ, Marie
Edition
Zlín, 9 pp. 2008
Publisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-7318-663-0
Keywords in English
Marketing strategy; marketing research; universities; marketing communication; Web sites
Changed: 22/1/2011 18:01, Ing. Marie Slabá, Ph.D.
V originále
Tato práce poskytuje přehled o stávající situaci v oblasti segmentu vysokých škol manažersko-ekonomického zaměření s důrazem na moderní metody v marketingových aktivitách těchto institucí. Teoretická část stručně shrnuje situaci na trhu. V praktické části jsou pak prezentovány výsledky první části marketingového výzkumu autorky, který je zaměřen na porovnání marketingových aktivit vybraných manažersko-ekonomických fakult vysokých škol na území České a Slovenské republiky. Na základě získaných poznatků je provedeno srovnávací hodnocení jednotlivých institucí.