Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{13521, author = {Slabá, Marie}, address = {Zlín}, keywords = {Marketing strategy; marketing research; universities; marketing communication; Web sites}, language = {cze}, location = {Zlín}, isbn = {978-80-7318-663-0}, publisher = {Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně}, title = {Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 13521 AU - Slabá, Marie PY - 2008 TI - Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření PB - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně CY - Zlín SN - 9788073186630 KW - Marketing strategy KW - marketing research KW - universities KW - marketing communication KW - Web sites N2 - Tato práce poskytuje přehled o stávající situaci v oblasti segmentu vysokých škol manažersko-ekonomického zaměření s důrazem na moderní metody v marketingových aktivitách těchto institucí. Teoretická část stručně shrnuje situaci na trhu. V praktické části jsou pak prezentovány výsledky první části marketingového výzkumu autorky, který je zaměřen na porovnání marketingových aktivit vybraných manažersko-ekonomických fakult vysokých škol na území České a Slovenské republiky. Na základě získaných poznatků je provedeno srovnávací hodnocení jednotlivých institucí. ER -
SLABÁ, Marie. \textit{Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření (Analysis of competitive market of managerial-economic universities - partial results of marketing research)}. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, 9 pp. ISBN~978-80-7318-663-0.
|