D 2008

Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření

Název anglicky

Analysis of competitive market of managerial-economic universities - partial results of marketing research

Autoři

SLABÁ, Marie

Vydání

Zlín, 9 s. 2008

Nakladatel

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7318-663-0

Klíčová slova anglicky

Marketing strategy; marketing research; universities; marketing communication; Web sites

Štítky

MAM_1, MAM_1a, MAZ
Změněno: 22. 1. 2011 18:01, Ing. Marie Slabá, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Tato práce poskytuje přehled o stávající situaci v oblasti segmentu vysokých škol manažersko-ekonomického zaměření s důrazem na moderní metody v marketingových aktivitách těchto institucí. Teoretická část stručně shrnuje situaci na trhu. V praktické části jsou pak prezentovány výsledky první části marketingového výzkumu autorky, který je zaměřen na porovnání marketingových aktivit vybraných manažersko-ekonomických fakult vysokých škol na území České a Slovenské republiky. Na základě získaných poznatků je provedeno srovnávací hodnocení jednotlivých institucí.
Zobrazeno: 18. 10. 2024 13:09