2007
Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management
SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁZákladní údaje
Originální název
Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management
Název anglicky
Forty Years Since the Edition of Marketing Management
Autoři
SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ
Vydání
Marketing inspirations, 2007, 1336-796X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova anglicky
marketing management; brand management; social responsibility marketing; holistic marketing
Změněno: 5. 1. 2011 09:48, Ing. Marie Slabá, Ph.D.
V originále
Od prvního vydání publikace Marketing Management Philipa Kotlera uplynulo již čtyřicet let (1967). Kniha je právem označována za "bibli marketingu". Byla prvním komplexním dílem věnovaným problematice marketingového managementu. Každé další vydání knihy doznalo změn, které souvisejí s vývojem oblasti teorie a praxe marketingu, vývojem trhu a společnosti. Cílem příspěvku je představit poslední, dvanácté vydání knihy Marketing Management profesora Kotlera a upozornit na rozdíly proti předcházejícím edicím a zvýraznit moderní metody marketingového managementu.
Anglicky
The first edition of Marketing Management, published in 1967, introduced the concept that companies must be customer and market driven. The twelve edition (2006) preserves major topics of the eleventh edition, but reorganizes them into a new modular structure. They are now eight parts as compared to five to allow for greater flexibility.