J 2007

Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management

SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management

Název anglicky

Forty Years Since the Edition of Marketing Management

Autoři

SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ

Vydání

Marketing inspirations, 2007, 1336-796X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Klíčová slova anglicky

marketing management; brand management; social responsibility marketing; holistic marketing

Štítky

Změněno: 5. 1. 2011 09:48, Ing. Marie Slabá, Ph.D.

Anotace

V originále

Od prvního vydání publikace Marketing Management Philipa Kotlera uplynulo již čtyřicet let (1967). Kniha je právem označována za "bibli marketingu". Byla prvním komplexním dílem věnovaným problematice marketingového managementu. Každé další vydání knihy doznalo změn, které souvisejí s vývojem oblasti teorie a praxe marketingu, vývojem trhu a společnosti. Cílem příspěvku je představit poslední, dvanácté vydání knihy Marketing Management profesora Kotlera a upozornit na rozdíly proti předcházejícím edicím a zvýraznit moderní metody marketingového managementu.

Anglicky

The first edition of Marketing Management, published in 1967, introduced the concept that companies must be customer and market driven. The twelve edition (2006) preserves major topics of the eleventh edition, but reorganizes them into a new modular structure. They are now eight parts as compared to five to allow for greater flexibility.