2007
Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management
SLABÁ, Marie and Marie HESKOVÁBasic information
Original name
Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management
Name (in English)
Forty Years Since the Edition of Marketing Management
Authors
SLABÁ, Marie and Marie HESKOVÁ
Edition
Marketing inspirations, 2007, 1336-796X
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Article in a journal
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Keywords in English
marketing management; brand management; social responsibility marketing; holistic marketing
Changed: 5/1/2011 09:48, Ing. Marie Slabá, Ph.D.
V originále
Od prvního vydání publikace Marketing Management Philipa Kotlera uplynulo již čtyřicet let (1967). Kniha je právem označována za "bibli marketingu". Byla prvním komplexním dílem věnovaným problematice marketingového managementu. Každé další vydání knihy doznalo změn, které souvisejí s vývojem oblasti teorie a praxe marketingu, vývojem trhu a společnosti. Cílem příspěvku je představit poslední, dvanácté vydání knihy Marketing Management profesora Kotlera a upozornit na rozdíly proti předcházejícím edicím a zvýraznit moderní metody marketingového managementu.