Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{13501, author = {Slabá, Marie and Hesková, Marie}, article_number = {1}, keywords = {marketing management; brand management; social responsibility marketing; holistic marketing}, language = {cze}, issn = {1336-796X}, journal = {Marketing inspirations}, title = {Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management}, volume = {1/2}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 13501 AU - Slabá, Marie - Hesková, Marie PY - 2007 TI - Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management JF - Marketing inspirations VL - 1/2 IS - 1 SN - 1336796X KW - marketing management KW - brand management KW - social responsibility marketing KW - holistic marketing N2 - Od prvního vydání publikace Marketing Management Philipa Kotlera uplynulo již čtyřicet let (1967). Kniha je právem označována za "bibli marketingu". Byla prvním komplexním dílem věnovaným problematice marketingového managementu. Každé další vydání knihy doznalo změn, které souvisejí s vývojem oblasti teorie a praxe marketingu, vývojem trhu a společnosti. Cílem příspěvku je představit poslední, dvanácté vydání knihy Marketing Management profesora Kotlera a upozornit na rozdíly proti předcházejícím edicím a zvýraznit moderní metody marketingového managementu. ER -
SLABÁ, Marie and Marie HESKOVÁ. Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management (Forty Years Since the Edition of Marketing Management). \textit{Marketing inspirations}. 2007, 1/2, No~1, 3 pp. ISSN~1336-796X.
|