HRUŠKOVÁ, Lenka. Cizojazyčná komunikace jako součást pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce. In Quo vadis vysokoškolská pedagogika : zborník z medzinárodnej vedeckej elektronickej konferencie. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, p. 47-54. ISBN 978-80-8105-196-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Cizojazyčná komunikace jako součást pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce
Authors HRUŠKOVÁ, Lenka.
Edition Trnava, Quo vadis vysokoškolská pedagogika : zborník z medzinárodnej vedeckej elektronickej konferencie, p. 47-54, 8 pp. 2010.
Publisher Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-8105-196-8
Keywords (in Czech) pedagogická komunikace; cizojazyčná komunikace; terciární sféra
Changed by Changed by: Věra Kostková, učo 6173. Changed: 9/3/2011 14:08.
Abstract
Příspěvek se zabývá cizojazyčnou komunikací v rámci pedagogické komunikace v terciární sféře vzdělávání. Cílem cizojazyčné komunikace se stává schopnost adekvátně reagovat v různých komunikativních situacích a co možná nejčastější autentické užívání jazyka ve vysokoškolském prostředí. Pomocí dotazníku se snažíme zjistit, jakým způsobem a do jaké míry je schopen učitel působit na studenty a ovlivnit míru jejich pozornosti o učivo daného cizího jazyka.
Abstract (in English)
The paper deals with foreign language communication in the educational communication field in the tertiary education. Using a questionnaire we try to find out how and to chat extent a teacher is able to affect his/her students and influence their (students’) degree of attention to the foreign language curriculum.
PrintDisplayed: 18/5/2024 11:12