Detailed Information on Publication Record
2010
Cizojazyčná komunikace jako součást pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce
HRUŠKOVÁ, LenkaBasic information
Original name
Cizojazyčná komunikace jako součást pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce
Authors
HRUŠKOVÁ, Lenka
Edition
Trnava, Quo vadis vysokoškolská pedagogika : zborník z medzinárodnej vedeckej elektronickej konferencie, p. 47-54, 8 pp. 2010
Publisher
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-8105-196-8
Keywords (in Czech)
pedagogická komunikace; cizojazyčná komunikace; terciární sféra
Změněno: 9/3/2011 14:08, Věra Kostková
V originále
Příspěvek se zabývá cizojazyčnou komunikací v rámci pedagogické komunikace v terciární sféře vzdělávání. Cílem cizojazyčné komunikace se stává schopnost adekvátně reagovat v různých komunikativních situacích a co možná nejčastější autentické užívání jazyka ve vysokoškolském prostředí. Pomocí dotazníku se snažíme zjistit, jakým způsobem a do jaké míry je schopen učitel působit na studenty a ovlivnit míru jejich pozornosti o učivo daného cizího jazyka.
In English
The paper deals with foreign language communication in the educational communication field in the tertiary education. Using a questionnaire we try to find out how and to chat extent a teacher is able to affect his/her students and influence their (students’) degree of attention to the foreign language curriculum.