D 2010

Cizojazyčná komunikace jako součást pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce

HRUŠKOVÁ, Lenka

Basic information

Original name

Cizojazyčná komunikace jako součást pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce

Authors

HRUŠKOVÁ, Lenka

Edition

Trnava, Quo vadis vysokoškolská pedagogika : zborník z medzinárodnej vedeckej elektronickej konferencie, p. 47-54, 8 pp. 2010

Publisher

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-8105-196-8

Keywords (in Czech)

pedagogická komunikace; cizojazyčná komunikace; terciární sféra
Změněno: 9/3/2011 14:08, Věra Kostková

Abstract

V originále

Příspěvek se zabývá cizojazyčnou komunikací v rámci pedagogické komunikace v terciární sféře vzdělávání. Cílem cizojazyčné komunikace se stává schopnost adekvátně reagovat v různých komunikativních situacích a co možná nejčastější autentické užívání jazyka ve vysokoškolském prostředí. Pomocí dotazníku se snažíme zjistit, jakým způsobem a do jaké míry je schopen učitel působit na studenty a ovlivnit míru jejich pozornosti o učivo daného cizího jazyka.

In English

The paper deals with foreign language communication in the educational communication field in the tertiary education. Using a questionnaire we try to find out how and to chat extent a teacher is able to affect his/her students and influence their (students’) degree of attention to the foreign language curriculum.