HRUŠKOVÁ, Lenka. Cizojazyčná komunikace jako součást pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce. In Quo vadis vysokoškolská pedagogika : zborník z medzinárodnej vedeckej elektronickej konferencie. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, s. 47-54. ISBN 978-80-8105-196-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cizojazyčná komunikace jako součást pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce
Autoři HRUŠKOVÁ, Lenka.
Vydání Trnava, Quo vadis vysokoškolská pedagogika : zborník z medzinárodnej vedeckej elektronickej konferencie, od s. 47-54, 8 s. 2010.
Nakladatel Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-8105-196-8
Klíčová slova česky pedagogická komunikace; cizojazyčná komunikace; terciární sféra
Změnil Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 9. 3. 2011 14:08.
Anotace
Příspěvek se zabývá cizojazyčnou komunikací v rámci pedagogické komunikace v terciární sféře vzdělávání. Cílem cizojazyčné komunikace se stává schopnost adekvátně reagovat v různých komunikativních situacích a co možná nejčastější autentické užívání jazyka ve vysokoškolském prostředí. Pomocí dotazníku se snažíme zjistit, jakým způsobem a do jaké míry je schopen učitel působit na studenty a ovlivnit míru jejich pozornosti o učivo daného cizího jazyka.
Anotace anglicky
The paper deals with foreign language communication in the educational communication field in the tertiary education. Using a questionnaire we try to find out how and to chat extent a teacher is able to affect his/her students and influence their (students’) degree of attention to the foreign language curriculum.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 07:00