2010
Cizojazyčná komunikace jako součást pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce
HRUŠKOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Cizojazyčná komunikace jako součást pedagogické komunikace ve vysokoškolské výuce
Autoři
HRUŠKOVÁ, Lenka
Vydání
Trnava, Quo vadis vysokoškolská pedagogika : zborník z medzinárodnej vedeckej elektronickej konferencie, od s. 47-54, 8 s. 2010
Nakladatel
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-8105-196-8
Klíčová slova česky
pedagogická komunikace; cizojazyčná komunikace; terciární sféra
Změněno: 9. 3. 2011 14:08, Věra Kostková
V originále
Příspěvek se zabývá cizojazyčnou komunikací v rámci pedagogické komunikace v terciární sféře vzdělávání. Cílem cizojazyčné komunikace se stává schopnost adekvátně reagovat v různých komunikativních situacích a co možná nejčastější autentické užívání jazyka ve vysokoškolském prostředí. Pomocí dotazníku se snažíme zjistit, jakým způsobem a do jaké míry je schopen učitel působit na studenty a ovlivnit míru jejich pozornosti o učivo daného cizího jazyka.
Anglicky
The paper deals with foreign language communication in the educational communication field in the tertiary education. Using a questionnaire we try to find out how and to chat extent a teacher is able to affect his/her students and influence their (students’) degree of attention to the foreign language curriculum.