2010
Komplexní výukové metody z pohledu studenta vysoké školy
HRUŠKOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Komplexní výukové metody z pohledu studenta vysoké školy
Autoři
HRUŠKOVÁ, Lenka
Vydání
Hradec Králové, Humanizace ve výchově a vzdělávání : sborník příspěvků z konference, od s. 58-69, 12 s. 2010
Nakladatel
Gaudeamus
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7435-068-9
Klíčová slova česky
skupinová výuka, frontální výuka, individuální a individualizovaná výuka
Změněno: 28. 3. 2011 13:38, Věra Kostková
Anotace
V originále
Koncepce výuky a použití komplexních výukových metod jsou výrazem daného stavu poznání edukační reality. Jak se staví jednotliví studenti v terciární sféře k frontální výuce, jak hodnotí skupinovou výuku, která je kooperativně či kompetitivně zaměřená, nebo snad upřednostňují současní adolescenti individuální a individualizovanou výuku?