B 2010

Vliv kooperativních strategií na efektivitu jazykového vyučování

HRUŠKOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Vliv kooperativních strategií na efektivitu jazykového vyučování

Název anglicky

The Impact of Cooperative Strategies on the Efficiency of Language Teaching

Autoři

HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, 116 s. 2010

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/10:00000209

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7315-196-6

Klíčová slova česky

cizí jazyky; jazyková výuka; efektivita kooperativních strategií; strategie vyučování; kooperativní výukové strategie; adolescence; skupina; terciární sféra

Klíčová slova anglicky

foreign languages; language teaching; efficiency of cooperative strategies; strategies of teaching; cooperative teaching strategies; adolescence; group; tertiary sphere

Štítky

RIV11

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 17. 3. 2011 15:00, Věra Kostková

Anotace

ORIG EN

V originále

Práce se zabývá rozdíly ve vícejazyčné kompetenci adolescentů, kteří v průběhu terciárního studia pracovali převážně kompetitivními metodami a těch, kteří pracovali na základě kooperace (s přihlédnutím k osobnostním předpokladům studentů). Výzkum je založen převážně na kvantitativním metodologickém přístupu k výzkumu problematiky kooperativních strategií, je nicméně doplněn i přístupy kvalitativními.

Anglicky

This work puts mind to differences in a multilanguage competence of adolescents, who have been working with competent methods during a tertiary study, who has been working on a base of cooperation (with a contideration to own presumptions of students). The dissertation research is based mainly on a quantitative methodologica,approach to the research of the problem of cooperative strategies, nevertheless it is complemented with qualitative approaches too.
Zobrazeno: 22. 12. 2024 12:20