2010
Vliv kooperativních strategií na efektivitu jazykového vyučování
HRUŠKOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Vliv kooperativních strategií na efektivitu jazykového vyučování
Název anglicky
The Impact of Cooperative Strategies on the Efficiency of Language Teaching
Autoři
HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 116 s. 2010
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/10:00000209
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7315-196-6
Klíčová slova česky
cizí jazyky; jazyková výuka; efektivita kooperativních strategií; strategie vyučování; kooperativní výukové strategie; adolescence; skupina; terciární sféra
Klíčová slova anglicky
foreign languages; language teaching; efficiency of cooperative strategies; strategies of teaching; cooperative teaching strategies; adolescence; group; tertiary sphere
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 3. 2011 15:00, Věra Kostková
V originále
Práce se zabývá rozdíly ve vícejazyčné kompetenci adolescentů, kteří v průběhu terciárního studia pracovali převážně kompetitivními metodami a těch, kteří pracovali na základě kooperace (s přihlédnutím k osobnostním předpokladům studentů). Výzkum je založen převážně na kvantitativním metodologickém přístupu k výzkumu problematiky kooperativních strategií, je nicméně doplněn i přístupy kvalitativními.
Anglicky
This work puts mind to differences in a multilanguage competence of adolescents, who have been working with competent methods during a tertiary study, who has been working on a base of cooperation (with a contideration to own presumptions of students). The dissertation research is based mainly on a quantitative methodologica,approach to the research of the problem of cooperative strategies, nevertheless it is complemented with qualitative approaches too.