Detailed Information on Publication Record
2010
Strategický management
VÁCHAL, Jan and Petra PÁRTLOVÁBasic information
Original name
Strategický management
Authors
VÁCHAL, Jan and Petra PÁRTLOVÁ
Edition
3. uprav. vyd. České Budějovice, 116 pp. 2010
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-87278-30-7
Tags
Změněno: 8/3/2011 11:12, Věra Kostková
Abstract
V originále
Tento učební text je určen studentům oboru Ekonomika podniku. Uvádí základní poznatky o strategickém řízení podniků jak z pohledu dnešního stupně rozvoje podnikové sféry, tak zejména z pohledu očekávaných změn souvisejících s vědecko-technickými a společenskými atributy 21. století, které je označováno jako století kreativity. Není pochyb, že budoucnost už nebude prostým pokračováním minulosti, ale řadou vzájemně souvisejících i nesouvisejících jevů, které se dají jen těžko předvídat. Problematikou připravenosti podniků na všechny budoucí situace, které s vysokou pravděpodobností nastanou, se zabývá strategický management.