c 2010

Strategický management

VÁCHAL, Jan and Petra PÁRTLOVÁ

Basic information

Original name

Strategický management

Authors

VÁCHAL, Jan and Petra PÁRTLOVÁ

Edition

3. uprav. vyd. České Budějovice, 116 pp. 2010

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-87278-30-7

Tags

Změněno: 8/3/2011 11:12, Věra Kostková

Abstract

V originále

Tento učební text je určen studentům oboru Ekonomika podniku. Uvádí základní poznatky o strategickém řízení podniků jak z pohledu dnešního stupně rozvoje podnikové sféry, tak zejména z pohledu očekávaných změn souvisejících s vědecko-technickými a společenskými atributy 21. století, které je označováno jako století kreativity. Není pochyb, že budoucnost už nebude prostým pokračováním minulosti, ale řadou vzájemně souvisejících i nesouvisejících jevů, které se dají jen těžko předvídat. Problematikou připravenosti podniků na všechny budoucí situace, které s vysokou pravděpodobností nastanou, se zabývá strategický management.