2010
			
	    
	
	
    Strategický management
VÁCHAL, Jan a Petra PÁRTLOVÁZákladní údaje
Originální název
Strategický management
	Autoři
VÁCHAL, Jan a Petra PÁRTLOVÁ
			Vydání
 3. uprav. vyd. České Budějovice, 116 s. 2010
			Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
		Obor
50600 5.6 Political science
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISBN
978-80-87278-30-7
		Štítky
				
				Změněno: 8. 3. 2011 11:12, Věra Kostková
				
		Anotace
V originále
Tento učební text je určen studentům oboru Ekonomika podniku. Uvádí základní poznatky o strategickém řízení podniků jak z pohledu dnešního stupně rozvoje podnikové sféry, tak zejména z pohledu očekávaných změn souvisejících s vědecko-technickými a společenskými atributy 21. století, které je označováno jako století kreativity. Není pochyb, že budoucnost už nebude prostým pokračováním minulosti, ale řadou vzájemně souvisejících i nesouvisejících jevů, které se dají jen těžko předvídat. Problematikou připravenosti podniků na všechny budoucí situace, které s vysokou pravděpodobností nastanou, se zabývá strategický management.