SA_MARK Marketing

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2020
Rozsah
4/0/0. 6 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Kateřina Kvěchová (cvičící)
Garance
doc. Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
Katedra cestovního ruchu a marketingu – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Katedra cestovního ruchu a marketingu – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
SA_MARK/S01: Čt 13:05–14:35 N119, K. Kvěchová
Předpoklady
OBOR ( CAP )
interesting in marketing and promotion
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
The aim of the course is to get acquainted with the basics of marketing, explanation and understanding of the basic principles of marketing and basic marketing concepts ("4P" (product, price, communication mix, distribution), marketing research, segmentation, buying behavior, etc.).
The student will receive comprehensive overview and knowledge of marketing.
Výstupy z učení
Successful graduates practically solve basic marketing problems
can determine the basic segmentation criteria for a selected product (product or service)
is able to analyze the marketing mix tools (product, price, communication mix, distribution).
The graduate is able to design marketing research and properly prepare marketing survey.
Osnova
  • 1. Introduction to the subject, history of marketing. Creating teams for a group project. Defining the first partial task of a group project.
  • 2. Discussion about the first partial task. Marketing information system, marketing research.
  • 3. Basic methods of marketing research.
  • 4. Purchasing behavior of customers.
  • 5. STP process - Segmentation, targeting, positioning.
  • 6. Marketing and marketing mix.
  • 7. Product. Defining the second partial task of a group project.
  • 8. Price. Defining the third partial task of a group project.
  • 9. Marketing communication and communication mix.
  • 10. Discussion about the second and third partial task. Distribution. Defining the fourth and fifth partial task of a group project.
  • 11. Discussion about the fourth and fifth partial task. Marketing of services and non-profit sector.
  • 12. Marketing applications. The project presentation.
  • 13. Marketing and global markets. The project presentation.
Literatura
    povinná literatura
  • KARLÍČEK, Miroslav a kol. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
  • SLABÁ, Marie. Marketing: studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 1 CD-ROM. ISBN 978-80-7468-013-7.
  • KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
  • KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. In Expert. Praha: Grada. 855 s. Expert. ISBN 80-247-0513-3. 2004. info
    doporučená literatura
  • KARLÍČEK, M., 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5769-8.
  • VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s. 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8. 2014. info
  • KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson. 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3. 2014. info
Organizační formy výuky
přednáška
konzultace
Komplexní výukové metody
frontální výuka
projektová výuka
brainstorming
kritické myšlení
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Příprava na závěrečný test81 
Zpracování projektu22 
Účast na přednáškách52 
Účast na závěrečném testu1 
Celkem:1560
Metody hodnocení a jejich poměr
test - závěrečný 70 %
zpracování skupinového projektu 20 %
účast na přednáškách/tutoriálech 10 %
Podmínky testu
Prezenční forma studia

Závěrečný test 70 %

Zpracování skupinového projektu a jeho prezentace 20 %

Aktivní účast na přednáškách 10 %

Kombinovaná forma studia

Závěrečný test 70 %

Zpracování skupinového projektu 20 %

Pasivní účast na přednáškách 5 %

Aktivní účast na přednáškách 5 %

Úspěšné absolvování závěrečného testu.Pro úspěšné splnění předmětu je nutné dosáhnout 70 % hodnoty možných bodů za níže stanovených podmínek. Celková klasifikace předmětu, tj. body za test: A 100 – 90, B 89,99 – 84, C 83,99 – 77, D 76,99 – 73, E 72,99 – 70, FX 69,99 – 30, F 29,99 – 0.

Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
Classes will have a form of consultations via MS TEAMS or E-mail.
Attendance in lessons is defined in a separate internal standard of ITB (Evidence of attendance of students at ITB). It is compulsory, except of the lectures, for full-time students to attend 70 % lesson of the subjet in a semester.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/zima2020/SA_MARK