ACJ_2a Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2024
Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Frederik De Feyter, MSc (cvičící)
Mgr. Monika Peka Kolafová (cvičící)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Mgr. Ala Vida Vachušková (cvičící)
Mgr. Monika Lavičková (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Garance
Mgr. Daniel Raušer
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
ACJ_2a/E4a: Ne 10. 3. 13:05–14:35 B1, 14:50–16:20 B1, Ne 7. 4. 9:40–11:10 B1, 11:25–12:55 B1, 13:05–14:35 B1, So 18. 5. 9:40–11:10 B1, 11:25–12:55 B1, 13:05–14:35 B1, D. Raušer
ACJ_2a/S01: Út 16:30–18:00 N107, Pá 9:40–11:10 N006, D. Raušer
ACJ_2a/S03: Út 11:25–12:55 N107, Pá 13:05–14:35 N006, D. Raušer
ACJ_2a/S04: Po 16:30–18:00 N004, Pá 9:40–11:10 N214, F. De Feyter
ACJ_2a/S05: Po 14:50–16:20 N004, Pá 8:00–9:30 N214, F. De Feyter
ACJ_2a/S06: Út 14:50–16:20 N109, Čt 14:50–16:20 N107, M. Peka Kolafová
ACJ_2a/Z4: So 9. 3. 8:00–9:30 B3, 9:40–11:10 B3, So 23. 3. 8:00–9:30 B3, 9:40–11:10 B3, 11:25–12:55 B3, So 18. 5. 9:40–11:10 B3, 11:25–12:55 B3, 13:05–14:35 B3, P. Sádlo
Předpoklady
úspěšné zakončení předmětu ACJ_1a je doporučeno, není požadováno
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšířit znalosti studentek a studentů v souladu s deskriptorem úrovně B1 Společného evropského a referenčního rámce pro jazyky, dále rozvíjet jejich komunikační dovednosti a sjednotit znalosti studujících na zmíněnou úroveň. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textů a na komunikační dovednosti spojené se schopností konverzovat na obecná témata.
Výstupy z učení
Studentky/Studenti budou po úspěšném absolvování předmětu schopni:
1. porozumět hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech;
2. porozumět textům, které obsahují slovní zásobu často užívanou v každodenním životě nebo vztahující se k jejich práci nebo studiu;
3. zapojit se bez přípravy do rozhovoru o tématech, která jsou jim známá, nebo která se týkají každodenního života;
4. vyprávět příběh nebo přiblíží obsah knihy nebo filmu a vyjádřit své názory nebo reakce;
5. napsat jednoduché souvislé texty na témata, která dobře znají nebo která je osobně zajímají.
Osnova
  • 1. Společenská konverzace
  • 2. Infinitiv, slovní přízvuk
  • 3. Gerundium
  • 4. Záliby, volný čas
  • 5. Studium jazyků
  • 6. Modální slovesa (have to, don't have to, must, mustn't), formální dopis
  • 7. Podmínkové věty - první podmínka, "matoucí" slovesa
  • 8. Zvířata; hypotetické situace
  • 9. Podmínkové věty - druhá podmínka
  • 10. Přízvuk a rytmus
  • 11. Rozhodnutí, may, might (vyjádření možnosti)
  • 12. Should, shouldn't, tvorba slov
  • 13. Strachy a fóbie
  • 14. Předpřítomný čas prostý + for, since
  • 15. Vazba Used to
  • 16. Systém vzdělávání
  • 17. Rozdíl mezi předpřítomným časem a minulým prostým časem
  • 18. Životní styl
  • 19. Trpný rod
  • 20. Vynálezy, objevy
  • 21. Popis budovy
  • 22. Složeniny something, anything, nothing, etc
  • 23. Frázová slovesa, so/neither + pomocná slovesa
  • 24. Zdraví
  • 25. Předminulý čas, slovesa
  • 26. Souslednost časová
Literatura
    povinná literatura
  • OXENDEN, C., C. KOENIG LATHAM a P. SELINGSON, 2014. English File Third Edition Pre-intermediate Student's Book with iTutor. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194598651.
    doporučená literatura
  • MURPHY, R., 2015. English Grammar in Use 4th edition Edition with answers. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
konzultace
bloková výuka - seminář
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Průběžné hodnocení11
Příprava na průběžné hodnocení55
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2145
Příprava na závěrečný test2436
Závěrečný test11
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5216
Celkem:104104
Metody hodnocení a jejich poměr
test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 %
Podmínky testu
Hodnocení pro denní i kombinované studium se skládá z~průběžného hodnocení v~průběhu semestru a písemného testu ve zkouškovém období. Celková klasifikace předmětu, tj. body za test (70 – 0) + body z~průběžného hodnocení (30 – 0): započteno 100 - 70, nezapočteno 29,99 – 0.

Průběžné hodnocení::

Průběžné hodnocení 30 % (ústní zkoušení, písemný projev, poslech, čtení textu s~porozuměním)

Závěrečné hodnocení:

Závěrečný test přes odpovědník 70 %

Informace učitele
Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Studentky a studenti prezenční formy studia jsou povini na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Podmínkou úspěšného splnění předmětu je také jejich aktivní účast a plnění úkolů zadaných vyučujícími.

Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat průběžné i závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení se bude konat v termínu domluveném s vyučujícím skupiny. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením výukového období. V případě dotazů je možné kontaktovat garanta předmětu.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2022, léto 2023.

ACJ_2a Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2023
Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Frederik De Feyter, MSc (cvičící)
Mgr. Jitka Janoušková (cvičící)
Mgr. Bc. Gabriela Marková (cvičící)
Mgr. Monika Peka Kolafová (cvičící)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Karim Sidibe (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Mgr. Ala Vida Vachušková (cvičící)
Garance
Mgr. Daniel Raušer
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
ACJ_2a/E3a: Ne 12. 3. 9:40–11:10 B2, 11:25–12:55 B2, 13:05–14:35 B2, So 25. 3. 14:50–16:20 B2, 16:30–18:00 B2, Ne 23. 4. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, 11:25–12:55 B2, G. Marková
ACJ_2a/E3d: Ne 12. 3. 14:50–16:20 B3, 16:30–18:00 B3, Ne 26. 3. 13:05–14:35 B3, 14:50–16:20 B3, 16:30–18:00 B3, So 20. 5. 13:05–14:35 B3, 14:50–16:20 B3, 16:30–18:00 B3, L. Turinská
ACJ_2a/S01: Út 13:05–14:35 N004, Čt 9:40–11:10 N006, M. Peka Kolafová
ACJ_2a/S02: Út 14:50–16:20 N004, Čt 11:25–12:55 N006, M. Peka Kolafová
ACJ_2a/S03: St 11:25–12:55 N004, Pá 11:25–12:55 N004, A. Vachušková
ACJ_2a/S04: St 13:05–14:35 N004, Pá 11:25–12:55 N007, D. Raušer
ACJ_2a/S05: St 11:25–12:55 N006, Pá 9:40–11:10 N006, P. Sádlo
ACJ_2a/S06: St 13:05–14:35 N006, Pá 13:05–14:35 N006, K. Sidibe
Předpoklady
úspěšné zakončení předmětu ACJ_1a je doporučeno, není požadováno
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšířit znalosti studentek a studentů v souladu s deskriptorem úrovně B1 Společného evropského a referenčního rámce pro jazyky, dále rozvíjet jejich komunikační dovednosti a sjednotit znalosti studujících na zmíněnou úroveň. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textů a na komunikační dovednosti spojené se schopností konverzovat na obecná témata.
Výstupy z učení
Studentky/Studenti budou po úspěšném absolvování předmětu schopni:
1. porozumět hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech;
2. porozumět textům, které obsahují slovní zásobu často užívanou v každodenním životě nebo vztahující se k jejich práci nebo studiu;
3. zapojit se bez přípravy do rozhovoru o tématech, která jsou jim známá, nebo která se týkají každodenního života;
4. vyprávět příběh nebo přiblíží obsah knihy nebo filmu a vyjádřit své názory nebo reakce;
5. napsat jednoduché souvislé texty na témata, která dobře znají nebo která je osobně zajímají.
Osnova
  • 1. Společenská konverzace
  • 2. Infinitiv, slovní přízvuk
  • 3. Gerundium
  • 4. Záliby, volný čas
  • 5. Studium jazyků
  • 6. Modální slovesa (have to, don't have to, must, mustn't), formální dopis
  • 7. Podmínkové věty - první podmínka, "matoucí" slovesa
  • 8. Zvířata; hypotetické situace
  • 9. Podmínkové věty - druhá podmínka
  • 10. Přízvuk a rytmus
  • 11. Rozhodnutí, may, might (vyjádření možnosti)
  • 12. Should, shouldn't, tvorba slov
  • 13. Strachy a fóbie
  • 14. Předpřítomný čas prostý + for, since
  • 15. Vazba Used to
  • 16. Systém vzdělávání
  • 17. Rozdíl mezi předpřítomným časem a minulým prostým časem
  • 18. Životní styl
  • 19. Trpný rod
  • 20. Vynálezy, objevy
  • 21. Popis budovy
  • 22. Složeniny something, anything, nothing, etc
  • 23. Frázová slovesa, so/neither + pomocná slovesa
  • 24. Zdraví
  • 25. Předminulý čas, slovesa
  • 26. Souslednost časová
Literatura
    povinná literatura
  • OXENDEN, C., C. KOENIG LATHAM a P. SELINGSON, 2014. English File Third Edition Pre-intermediate Student's Book with iTutor. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194598651.
    doporučená literatura
  • MURPHY, R., Essential Grammar in Use with Answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2015. 330 s. ISBN 978-1-107-48055-1
  • MURPHY, R., 2015. English Grammar in Use 4th edition Edition with answers. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
  • BLOOM, B., SMIDOWICZ, V., City&Guilds International English for Speakers of Other Languages 3 Achiever Student's Book, 2005, 168 s., ISBN: 9780851931630
  • Náhradní obsah: COLLYAH, B. Anglicko-český, česko-anglický slovník. 4. vydání. Praha : Fin, 2008. 64 s.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
konzultace
bloková výuka - seminář
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Průběžné hodnocení11
Příprava na průběžné hodnocení55
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2145
Příprava na závěrečný test2436
Závěrečný test11
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5216
Celkem:104104
Metody hodnocení a jejich poměr
test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 %
Podmínky testu
Hodnocení pro denní i kombinované studium se skládá z~průběžného hodnocení v~průběhu semestru a písemného testu ve zkouškovém období. Celková klasifikace předmětu, tj. body za test (70 – 0) + body z~průběžného hodnocení (30 – 0): započteno 100 - 70, nezapočteno 29,99 – 0.

Průběžné hodnocení::

Průběžné hodnocení 30 % (ústní zkoušení, písemný projev, poslech, čtení textu s~porozuměním)

Závěrečné hodnocení:

Závěrečný test přes odpovědník 70 %

Informace učitele
Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Studentky a studenti prezenční formy studia jsou povini na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Podmínkou úspěšného splnění předmětu je také jejich aktivní účast a plnění úkolů zadaných vyučujícími.

Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat průběžné i závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení se bude konat v termínu domluveném s vyučujícím skupiny. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením výukového období. V případě dotazů je možné kontaktovat garanta předmětu.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2022, léto 2024.

ACJ_2a Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2022
Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Bc. Gabriela Marková (cvičící)
Mgr. Monika Peka Kolafová (cvičící)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Mgr. Jana Vlasáková (cvičící)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
ACJ_2a/E2c: So 5. 3. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, 11:25–12:55 B2, So 2. 4. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, 11:25–12:55 B2, So 23. 4. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, G. Marková
ACJ_2a/Z2b: So 5. 3. 14:50–16:20 B2, 16:30–18:00 B2, Ne 3. 4. 13:05–14:35 B3, 14:50–16:20 B3, 16:30–18:00 B3, So 23. 4. 13:05–14:35 B2, 14:50–16:20 B2, 16:30–18:00 B2, L. Turinská
ACJ_2a/S01: Út 14:50–16:20 E4, Čt 13:05–14:35 N004, M. Peka Kolafová
ACJ_2a/S02: Út 9:40–11:10 E4, Čt 11:25–12:55 N004, M. Peka Kolafová
ACJ_2a/S03: Út 16:30–18:00 E4, Čt 14:50–16:20 N006, M. Peka Kolafová
ACJ_2a/S05: Út 13:05–14:35 N007, St 13:05–14:35 B5, D. Raušer
ACJ_2a/S06: Út 14:50–16:20 N007, Čt 14:50–16:20 N010, D. Raušer
ACJ_2a/S09: Po 13:05–14:35 N006, St 13:05–14:35 E4, P. Sádlo
ACJ_2a/S10: Po 14:50–16:20 N006, St 14:50–16:20 E4, P. Sádlo
ACJ_2a/S11: Út 11:25–12:55 E4, Pá 11:25–12:55 E4, J. Vlasáková
ACJ_2a/S13: St 8:00–9:30 E4, Pá 8:00–9:30 E5, L. Turinská
Předpoklady
úspěšné zakončení předmětu ACJ_1a je doporučeno, není požadováno
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšíření znalostí studenta na úroveň odpovídající stupni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky a další postupný rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studujících na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené se schopností konverzovat na všeobecné téma.
Výstupy z učení
Po úspěšném absolvování předmětu student;
1. rozumí hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech;
2. rozumí textům, které obsahují slovní zásobu často užívanou v každodenním životě nebo které se vztahují k práci;
3. zapojí se bez přípravy do rozhovoru o tématech, která jsou mu známá, nebo která se týkají každodenního života;
4. vypráví příběh nebo přiblíží obsah knihy nebo filmu a vylíčí své reakce;
5. napíše jednoduché souvislé texty na témata, která dobře zná nebo která ho osobně zajímají;
Osnova
  • 1. Společenská konverzace
  • 2. Infinitiv, slovní přízvuk
  • 3. Gerundium
  • 4. Záliby, volný čas
  • 5. studium jazyků
  • 6. Modální slovesa (have to, don't have to, must, mustn't), formální dopis
  • 7. Podmínkové věty - první podmínka, "matoucí" slovesa
  • 8. Zvířata; hypotetické situace
  • 9. Podmínkové věty - druhá podmínka
  • 10. Přízvuk a rytmus
  • 11. Rozhodnutí, may, might (vyjádření možnosti)
  • 12. Should, shouldn't, tvorba slov
  • 13. Strachy a fóbie
  • 14. Předpřítomný čas prostý + for, since
  • 15. Vazba Used to
  • 16. Systém vzdělávání
  • 17. Rozdíl mezi předpřítomným časem a minulým prostým časem
  • 18. Životní styl
  • 19. Trpný rod
  • 20. Vynálezy, objevy
  • 21. Popis budovy
  • 22. Složeniny something, anything, nothing, etc
  • 23. Frázová slovesa, so/neither + pomocná slovesa
  • 24. Zdraví
  • 25. Předminulý čas, slovesa
  • 26. Souslednost časová.
Literatura
    povinná literatura
  • OXENDEN, C., C. KOENIG LATHAM a P. SELINGSON, 2014. English File Third Edition Pre-intermediate Student's Book with iTutor. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194598651.
    doporučená literatura
  • MURPHY, R., Essential Grammar in Use with Answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2015. 330 s. ISBN 978-1-107-48055-1
  • MURPHY, R., 2015. English Grammar in Use 4th edition Edition with answers. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
  • BLOOM, B., SMIDOWICZ, V., City&Guilds International English for Speakers of Other Languages 3 Achiever Student's Book, 2005, 168 s., ISBN: 9780851931630
  • Náhradní obsah: COLLYAH, B. Anglicko-český, česko-anglický slovník. 4. vydání. Praha : Fin, 2008. 64 s.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Průběžné hodnocení11
Příprava na průběžné hodnocení55
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2145
Příprava na závěrečný test2436
Závěrečný test11
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5216
Celkem:104104
Metody hodnocení a jejich poměr
test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 %
Podmínky testu
Hodnocení pro kombinované i denní studium se skládá z~průběžného hodnocení v~průběhu semestru (např. prezentace, ústní zkoušení, poslechový test atp.) a písemného testu ve zkouškovém období. Celková klasifikace předmětu , tj. body za test (70 – 0) + body z~průběžného hodnocení (30 – 0): započteno 100 - 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 – 0.

Průběžné hodnocení:

Průběžné hodnocení 30 % (25 % ústní zkoušení + prezentace, 5 % písemný projev)

Závěrečné hodnocení:

Závěrečný test přes odpovědník 70 %

Informace učitele

Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Podmínkou úspěšného splnění kurzu je aktivní účast studentů a plnění zadaných úkolů

Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat průběžné i závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení se bude konat v termínu domluveném s vyučujícím skupiny. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením výukového období. V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na garanta předmětu, Mgr. L.Turinskou (turinska@mail.vstecb.cz)
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2023, léto 2024.

ACJ_2a Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2021
Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Olga Kendall (cvičící)
Mgr. Monika Peka Kolafová (cvičící)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Renata Sádlová (cvičící)
Mgr. Elena Tomášková (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Mgr. Ala Vida Vachušková (cvičící)
Mgr. Jana Vlasáková (cvičící)
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
ACJ_2a/E1b: So 20. 3. 16:30–18:00 B1, 18:10–19:40 B1, Ne 28. 3. 13:05–14:35 B1, 14:50–16:20 B1, 16:30–18:00 B1, Ne 2. 5. 11:25–12:55 B1, 13:05–14:35 B1, 14:50–16:20 B1, D. Raušer
ACJ_2a/Z1: So 20. 3. 16:30–18:00 B2, 18:10–19:40 B2, Ne 28. 3. 13:05–14:35 B2, 14:50–16:20 B2, 16:30–18:00 B2, Ne 2. 5. 11:25–12:55 B2, 13:05–14:35 B2, 14:50–16:20 B2, R. Sádlová
ACJ_2a/S01: Út 14:50–16:20 N004, Čt 9:40–11:10 N004, D. Raušer
ACJ_2a/S02: Út 16:30–18:00 N004, St 11:25–12:55 N109, D. Raušer
ACJ_2a/S03: Út 13:05–14:35 N007, St 9:40–11:10 N006, D. Raušer
ACJ_2a/S04: Út 8:00–9:30 N004, St 13:05–14:35 N006, P. Sádlo
ACJ_2a/S05: Út 11:25–12:55 N107, St 11:25–12:55 N006, J. Vlasáková
ACJ_2a/S06: Po 11:25–12:55 E4, Čt 9:40–11:10 N006, M. Peka Kolafová
ACJ_2a/S09: Út 8:00–9:30 N006, Čt 8:00–9:30 N006, L. Turinská
ACJ_2a/S10: Po 14:50–16:20 D416, St 13:05–14:35 N007, A. Vachušková
ACJ_2a/S12: Po 14:50–16:20 D415, St 13:05–14:35 N010, O. Kendall
ACJ_2a/S13: Út 13:05–14:35 E6, Pá 8:00–9:30 E4, E. Tomášková
Předpoklady
úspěšné zakončení předmětu ACJ_1a je doporučeno, ne požadováno
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšíření znalostí studenta na úroveň odpovídající stupni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky a další postupný rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studujících na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené se schopností konverzovat na všeobecné téma.
Výstupy z učení
Po úspěšném absolvování předmětu student;
1. rozumí hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech;
2. rozumí textům, které obsahují slovní zásobu často užívanou v každodenním životě nebo které se vztahují k práci;
3. zapojí se bez přípravy do rozhovoru o tématech, která jsou mu známá, nebo která se týkají každodenního života;
4. vypráví příběh nebo přiblíží obsah knihy nebo filmu a vylíčí své reakce;
5. napíše jednoduché souvislé texty na témata, která dobře zná nebo která ho osobně zajímají;
Osnova
  • 1. Společenská konverzace
  • 2. Infinitiv, slovní přízvuk
  • 3. Gerundium
  • 4. Záliby, volný čas
  • 5. Nakupování
  • 6. Modální slovesa (have to, don't have to, must, mustn't), formální dopis
  • 7. Podmínkové věty - první podmínka, "matoucí" slovesa
  • 8. Zvířata; hypotetické situace
  • 9. Podmínkové věty - druhá podmínka
  • 10. Přízvuk a rytmus
  • 11. Rozhodnutí, may, might (vyjádření možnosti)
  • 12. Should, shouldn't, tvorba slov
  • 13. Strachy a fóbie
  • 14. Předpřítomný čas prostý + for, since
  • 15. Vazba Used to
  • 16. Systém vzdělávání
  • 17. Rozdíl mezi předpřítomným časem a minulým prostým časem
  • 18. Životní styl
  • 19. Trpný rod
  • 20. Vynálezy, objevy
  • 21. Popis budovy
  • 22. Složeniny something, anything, nothing, etc
  • 23. Frázová slovesa, so/neither + pomocná slovesa
  • 24. Zdraví
  • 25. Předminulý čas, slovesa
  • 26. Souslednost časová.
Literatura
    povinná literatura
  • OXENDEN, C., C. KOENIG LATHAM a P. SELINGSON, 2014. English File Third Edition Pre-intermediate Student's Book with iTutor. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194598651.
    doporučená literatura
  • MURPHY, R., Essential Grammar in Use with Answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2015. 330 s. ISBN 978-1-107-48055-1
  • MURPHY, R., 2015. English Grammar in Use 4th edition Edition with answers. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
  • BLOOM, B., SMIDOWICZ, V., City&Guilds International English for Speakers of Other Languages 3 Achiever Student's Book, 2005, 168 s., ISBN: 9780851931630
  • Náhradní obsah: COLLYAH, B. Anglicko-český, česko-anglický slovník. 4. vydání. Praha : Fin, 2008. 64 s.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Průběžný test1 
Příprava na písemné/ústní zkoušení - průběžný test5 
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2555
Příprava na závěrečný test2032
Závěrečný test11
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5216
Celkem:104104
Metody hodnocení a jejich poměr
Průběžné hodnocení: 30 bodů (tj. 30 %, z~toho 25 bodů ústní zkoušení v~průběhu semestru a 5 bodů písemný projev v~průběhu semestru na téma zadané učitelem) - prezenční forma studia 30 %
on-line prostřednictvím IS VŠTE v~podobě „odpovědníků“ - prezenční forma 70 %
on-line prostřednictvím IS VŠTE v~podobě „odpovědníků“ - kombinovaná forma 100 %
Podmínky testu
Prezenční forma studia:

Hodnocení pro denní studium se skládá z~průběžného hodnocení v~průběhu semestru a písemného testu ve zkouškovém období. Celková klasifikace předmětu pro studenty denního studia, tj. body za test (70 – 0) + body z~průběžného hodnocení (30 – 0): započteno 100 - 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 – 0.

Průběžné hodnocení:

Průběžné hodnocení 30 % (25 % ústní zkoušení, 5 % písemný projev)

Závěrečné hodnocení:

Závěrečný test přes odpovědník 70 %

Kombinovaná forma studia:

Hodnocení pro kombinované studium se skládá ze závěrečného hodnocení. Celková klasifikace předmětu pro studenty kombinovaného studia, tj. body za test (100 – 0): započteno 100 - 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 – 0.

Závěrečné hodnocení:

Závěrečný test přes odpovědník 100 %

Informace učitele
Výuka bude probíhat kombinací předem nahraných videí a zvukových stop přístupných kdykoli v průběhu semestru (45 min) a online výuky (procvičování, konzultace prostřednictvím MS Teams, kdy bude přenášen obraz a zvuk.
Účast na seminářích je povinná a sledována.
Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Pokud účast nebude splněná, bude student automaticky klasifikován „F“.ACJ_2a, nebo na základě doloženého studijního pobytu v zahraničí.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2022, léto 2023, léto 2024.

ACJ_2a Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2024

Předmět se v období zima 2024 nevypisuje.

Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Předpoklady
OBOR(uznavani)
úspěšné zakončení předmětu ACJ_1a je doporučeno, není požadováno
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšíření znalostí studenta na úroveň odpovídající stupni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky a další postupný rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studujících na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené se schopností konverzovat na všeobecné téma.
Výstupy z učení
Po úspěšném absolvování předmětu student;
1. rozumí hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech;
2. rozumí textům, které obsahují slovní zásobu často užívanou v každodenním životě nebo které se vztahují k práci;
3. zapojí se bez přípravy do rozhovoru o tématech, která jsou mu známá, nebo která se týkají každodenního života;
4. vypráví příběh nebo přiblíží obsah knihy nebo filmu a vylíčí své reakce;
5. napíše jednoduché souvislé texty na témata, která dobře zná nebo která ho osobně zajímají;
Osnova
  • 1. Společenská konverzace
  • 2. Infinitiv, slovní přízvuk
  • 3. Gerundium
  • 4. Záliby, volný čas
  • 5. studium jazyků
  • 6. Modální slovesa (have to, don't have to, must, mustn't), formální dopis
  • 7. Podmínkové věty - první podmínka, "matoucí" slovesa
  • 8. Zvířata; hypotetické situace
  • 9. Podmínkové věty - druhá podmínka
  • 10. Přízvuk a rytmus
  • 11. Rozhodnutí, may, might (vyjádření možnosti)
  • 12. Should, shouldn't, tvorba slov
  • 13. Strachy a fóbie
  • 14. Předpřítomný čas prostý + for, since
  • 15. Vazba Used to
  • 16. Systém vzdělávání
  • 17. Rozdíl mezi předpřítomným časem a minulým prostým časem
  • 18. Životní styl
  • 19. Trpný rod
  • 20. Vynálezy, objevy
  • 21. Popis budovy
  • 22. Složeniny something, anything, nothing, etc
  • 23. Frázová slovesa, so/neither + pomocná slovesa
  • 24. Zdraví
  • 25. Předminulý čas, slovesa
  • 26. Souslednost časová.
Literatura
    povinná literatura
  • OXENDEN, C., C. KOENIG LATHAM a P. SELINGSON, 2014. English File Third Edition Pre-intermediate Student's Book with iTutor. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194598651.
    doporučená literatura
  • MURPHY, R., Essential Grammar in Use with Answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2015. 330 s. ISBN 978-1-107-48055-1
  • MURPHY, R., 2015. English Grammar in Use 4th edition Edition with answers. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
  • BLOOM, B., SMIDOWICZ, V., City&Guilds International English for Speakers of Other Languages 3 Achiever Student's Book, 2005, 168 s., ISBN: 9780851931630
  • Náhradní obsah: COLLYAH, B. Anglicko-český, česko-anglický slovník. 4. vydání. Praha : Fin, 2008. 64 s.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Průběžné hodnocení11
Příprava na průběžné hodnocení55
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2145
Příprava na závěrečný test2436
Závěrečný test11
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5216
Celkem:104104
Metody hodnocení a jejich poměr
test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 %
Podmínky testu
Hodnocení pro kombinované i denní studium se skládá z~průběžného hodnocení v~průběhu semestru (např. prezentace, ústní zkoušení, poslechový test atp.) a písemného testu ve zkouškovém období. Celková klasifikace předmětu , tj. body za test (70 – 0) + body z~průběžného hodnocení (30 – 0): započteno 100 - 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 – 0.

Průběžné hodnocení:

Průběžné hodnocení 30 % (25 % ústní zkoušení + prezentace, 5 % písemný projev)

Závěrečné hodnocení:

Závěrečný test přes odpovědník 70 %

Informace učitele

Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Podmínkou úspěšného splnění kurzu je aktivní účast studentů a plnění zadaných úkolů

Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat průběžné i závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení se bude konat v termínu domluveném s vyučujícím skupiny. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením výukového období. V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na garanta předmětu, Mgr. L.Turinskou (turinska@mail.vstecb.cz)
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.

ACJ_2a Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2023

Předmět se v období zima 2023 nevypisuje.

Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Předpoklady
OBOR(uznavani)
úspěšné zakončení předmětu ACJ_1a je doporučeno, není požadováno
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšíření znalostí studenta na úroveň odpovídající stupni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky a další postupný rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studujících na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené se schopností konverzovat na všeobecné téma.
Výstupy z učení
Po úspěšném absolvování předmětu student;
1. rozumí hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech;
2. rozumí textům, které obsahují slovní zásobu často užívanou v každodenním životě nebo které se vztahují k práci;
3. zapojí se bez přípravy do rozhovoru o tématech, která jsou mu známá, nebo která se týkají každodenního života;
4. vypráví příběh nebo přiblíží obsah knihy nebo filmu a vylíčí své reakce;
5. napíše jednoduché souvislé texty na témata, která dobře zná nebo která ho osobně zajímají;
Osnova
  • 1. Společenská konverzace
  • 2. Infinitiv, slovní přízvuk
  • 3. Gerundium
  • 4. Záliby, volný čas
  • 5. studium jazyků
  • 6. Modální slovesa (have to, don't have to, must, mustn't), formální dopis
  • 7. Podmínkové věty - první podmínka, "matoucí" slovesa
  • 8. Zvířata; hypotetické situace
  • 9. Podmínkové věty - druhá podmínka
  • 10. Přízvuk a rytmus
  • 11. Rozhodnutí, may, might (vyjádření možnosti)
  • 12. Should, shouldn't, tvorba slov
  • 13. Strachy a fóbie
  • 14. Předpřítomný čas prostý + for, since
  • 15. Vazba Used to
  • 16. Systém vzdělávání
  • 17. Rozdíl mezi předpřítomným časem a minulým prostým časem
  • 18. Životní styl
  • 19. Trpný rod
  • 20. Vynálezy, objevy
  • 21. Popis budovy
  • 22. Složeniny something, anything, nothing, etc
  • 23. Frázová slovesa, so/neither + pomocná slovesa
  • 24. Zdraví
  • 25. Předminulý čas, slovesa
  • 26. Souslednost časová.
Literatura
    povinná literatura
  • OXENDEN, C., C. KOENIG LATHAM a P. SELINGSON, 2014. English File Third Edition Pre-intermediate Student's Book with iTutor. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194598651.
    doporučená literatura
  • MURPHY, R., Essential Grammar in Use with Answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2015. 330 s. ISBN 978-1-107-48055-1
  • MURPHY, R., 2015. English Grammar in Use 4th edition Edition with answers. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
  • BLOOM, B., SMIDOWICZ, V., City&Guilds International English for Speakers of Other Languages 3 Achiever Student's Book, 2005, 168 s., ISBN: 9780851931630
  • Náhradní obsah: COLLYAH, B. Anglicko-český, česko-anglický slovník. 4. vydání. Praha : Fin, 2008. 64 s.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Průběžné hodnocení11
Příprava na průběžné hodnocení55
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2145
Příprava na závěrečný test2436
Závěrečný test11
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5216
Celkem:104104
Metody hodnocení a jejich poměr
test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 %
Podmínky testu
Hodnocení pro kombinované i denní studium se skládá z~průběžného hodnocení v~průběhu semestru (např. prezentace, ústní zkoušení, poslechový test atp.) a písemného testu ve zkouškovém období. Celková klasifikace předmětu , tj. body za test (70 – 0) + body z~průběžného hodnocení (30 – 0): započteno 100 - 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 – 0.

Průběžné hodnocení:

Průběžné hodnocení 30 % (25 % ústní zkoušení + prezentace, 5 % písemný projev)

Závěrečné hodnocení:

Závěrečný test přes odpovědník 70 %

Informace učitele

Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Podmínkou úspěšného splnění kurzu je aktivní účast studentů a plnění zadaných úkolů

Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat průběžné i závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení se bude konat v termínu domluveném s vyučujícím skupiny. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením výukového období. V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na garanta předmětu, Mgr. L.Turinskou (turinska@mail.vstecb.cz)
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.

ACJ_2a Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2022

Předmět se v období zima 2022 nevypisuje.

Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Předpoklady
OBOR(uznavani)
úspěšné zakončení předmětu ACJ_1a je doporučeno, není požadováno
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšíření znalostí studenta na úroveň odpovídající stupni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky a další postupný rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studujících na úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené se schopností konverzovat na všeobecné téma.
Výstupy z učení
Po úspěšném absolvování předmětu student;
1. rozumí hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech;
2. rozumí textům, které obsahují slovní zásobu často užívanou v každodenním životě nebo které se vztahují k práci;
3. zapojí se bez přípravy do rozhovoru o tématech, která jsou mu známá, nebo která se týkají každodenního života;
4. vypráví příběh nebo přiblíží obsah knihy nebo filmu a vylíčí své reakce;
5. napíše jednoduché souvislé texty na témata, která dobře zná nebo která ho osobně zajímají;
Osnova
  • 1. Společenská konverzace
  • 2. Infinitiv, slovní přízvuk
  • 3. Gerundium
  • 4. Záliby, volný čas
  • 5. studium jazyků
  • 6. Modální slovesa (have to, don't have to, must, mustn't), formální dopis
  • 7. Podmínkové věty - první podmínka, "matoucí" slovesa
  • 8. Zvířata; hypotetické situace
  • 9. Podmínkové věty - druhá podmínka
  • 10. Přízvuk a rytmus
  • 11. Rozhodnutí, may, might (vyjádření možnosti)
  • 12. Should, shouldn't, tvorba slov
  • 13. Strachy a fóbie
  • 14. Předpřítomný čas prostý + for, since
  • 15. Vazba Used to
  • 16. Systém vzdělávání
  • 17. Rozdíl mezi předpřítomným časem a minulým prostým časem
  • 18. Životní styl
  • 19. Trpný rod
  • 20. Vynálezy, objevy
  • 21. Popis budovy
  • 22. Složeniny something, anything, nothing, etc
  • 23. Frázová slovesa, so/neither + pomocná slovesa
  • 24. Zdraví
  • 25. Předminulý čas, slovesa
  • 26. Souslednost časová.
Literatura
    povinná literatura
  • OXENDEN, C., C. KOENIG LATHAM a P. SELINGSON, 2014. English File Third Edition Pre-intermediate Student's Book with iTutor. Oxford: Oxford University Press. ISBN 9780194598651.
    doporučená literatura
  • MURPHY, R., Essential Grammar in Use with Answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2015. 330 s. ISBN 978-1-107-48055-1
  • MURPHY, R., 2015. English Grammar in Use 4th edition Edition with answers. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-18906-4.
  • BLOOM, B., SMIDOWICZ, V., City&Guilds International English for Speakers of Other Languages 3 Achiever Student's Book, 2005, 168 s., ISBN: 9780851931630
  • Náhradní obsah: COLLYAH, B. Anglicko-český, česko-anglický slovník. 4. vydání. Praha : Fin, 2008. 64 s.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Průběžné hodnocení11
Příprava na průběžné hodnocení55
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2145
Příprava na závěrečný test2436
Závěrečný test11
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5216
Celkem:104104
Metody hodnocení a jejich poměr
test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 %
Podmínky testu
Hodnocení pro kombinované i denní studium se skládá z~průběžného hodnocení v~průběhu semestru (např. prezentace, ústní zkoušení, poslechový test atp.) a písemného testu ve zkouškovém období. Celková klasifikace předmětu , tj. body za test (70 – 0) + body z~průběžného hodnocení (30 – 0): započteno 100 - 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 – 0.

Průběžné hodnocení:

Průběžné hodnocení 30 % (25 % ústní zkoušení + prezentace, 5 % písemný projev)

Závěrečné hodnocení:

Závěrečný test přes odpovědník 70 %

Informace učitele

Student prezenční formy studia je povinen na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, splnit povinnou 70% účast. Podmínkou úspěšného splnění kurzu je aktivní účast studentů a plnění zadaných úkolů

Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat průběžné i závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení se bude konat v termínu domluveném s vyučujícím skupiny. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením výukového období. V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na garanta předmětu, Mgr. L.Turinskou (turinska@mail.vstecb.cz)
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.

ACJ_2a Anglický jazyk II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2021

Předmět se v období zima 2021 nevypisuje.

Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Garance
Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Předpoklady
OBOR(uznavani)
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.