Koordinující VŠ: MASARYKOVA UNIVERZITA Spoluřešitelská VS: VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Rozvojový projekt na rok 2020 Formulář pro dílčí část centralizovaného rozvojového projektu Tematické zaměření: (vyberte pouze jedno) b) elektronizace správní agendy vysoké školy Název projektu: Vzájemná spolupráce VŠ při elektronizaci procesů a technickém rozvoji správních a studijních agend Období řešení projektu: Od: 1.1. 2020 Do: 31.12. 2020 Požadavek na dotaci ze státního rozpočtu v roce 2020 ukazatel I (v tis. Kč): Celkem: V tom běžné finanční prostředky:_ V tom kapitálové finanční prostředky:_ Na dílčí část předkládající VŠ 260 260 ZÁKLADNÍ INFORMACE Řešitel předkládané dílčí části Kontaktní osoba Jméno: Ing. Lukáš Polanecký Ing. Michal Žemlička VŠ: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Adresa/Web: Okružní 10,370 01 České Budějovice; www.vstecb.cz Okružní 10, 370 01 České Budějovice; www.vstecb.cz Telefon: +420 775 864 655 +420 775 867 037 E-mail: polaneckv(3>mail, vstecb.cz zemlicka@mail.vstecb.cz Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Okružní 10 (8) 370 01 Čstké Budějovice IČ 75081431 DIČCZ75081431 1 CHARAKTERISTIKA DÍLČÍ ČÁSTI PROJEKTU Přehled o řešení projektu v roce 2019 Pokud se jedná o pokračující projekt nebo projekt navazuje na řešení obdobného projektu, uveďte, kolik finančních prostředků bylo dosud čerpáno, jak jsou plněny cíle, jakých výstupů bylo dosaženo a jak budou čerpány finanční prostředky, plněny cíle a dosaženo kontrolovatelných výstupů do konce roku 2017. Cíle stanovené v návrhu projektu Plnění plánovaných cílů a kontrolovatelných výstupů k datu předání této žádosti Cíl Cíl Přehled čerpání finančních prostředků k datu předání této žádosti Projekt financován od Podávaný projekt není pokračujícím projektem ve smyslu Vyhlášení Centralizovaného rozvojového programu pro veřejné vysoké školy pro rok 2020. Výstupy dílčí Části projektu Definujte konkrétní a měřitelné výstupy projektu, které budou výsledkem projektu. č. Výstup dílčí části projektu (přidejte řádky podle potřeby) 1 Implementace elektronického doručování v souladu s nařízením elDAS do elektronického přijímacího řízení (VI, V3) 2 Výměna zkušeností se zapojenými školami a konzultace s dodavatelem studijní agendy o elektronizaci dokladů ve studijním informačním systému (V2) 3 Implementace elektronického doručování v souladu s nařízením eíDAS do studijní agendy (VI, V3) 4 Implementace správy mobilit v rámci Erasmus+ a zahájení technické přípravy napojení na projekt Erasmus without papers (V4) 5 Rozvoj elektronizace v oblasti poskytování informací uchazečům a studentům prostřednictvím informačního systému s cílem nahradit papírové předávání informací (VI, V3, V4) 6 Elektronizace agendy praxí souvisejících se studiem včetně rozvoje procesů spolupráce s praxí (V5) 7 Účast na společných seminářích a zapojení se do konzultací k jednotlivým výstupům a vzorovým řešením škol (V1-V5) 8 Zmapování a analýza potřeb týkající se jednotlivých výstupů a vzorových řešení škol (V1-V5) 9 Závěrečné vyhodnocení projektu a zpracování závěrečné zprávy (Vl-VS) Popis dílčích činností projektu Pro každý výstup identifikujte hlavní činnosti, které povedou k jeho naplnění v harmonog ramu. č. Hlavní činnosti (přidejte řádky podle potřeby) Termín zahájení Termín ukončení Číslo výstupu 1 Formální a procesní analýza stávajících systémů a nastavených procesů. 1/2020 12/2020 1, 2, 3, 4, 5, 6,8 2 Úprava, implementace a testování navržených změn - proškolení příslušných pracovníků. 1/2020 12/2020 1, 3, 4, 5, 6 3 Sdílení zkušeností a know-how v oblasti elektronizace správních agend. 1/2020 12/2020 2, 7,8 4 Průběžné a závěrečné vyhodnocování výstupů projektu. 1/2020 12/2020 2, 7, 8, 9 2 Realizační tým Uveďte plán personálníh o zajištění č. Jména klíčových lidí (přidejte řádky podle potřeby) Činnosti 1 Ing. Lukáš Polanecký Hlavní koordinátor činností na straně partnera projektu. 2 Ing. Michal Žemlička Hlavní kontaktní osoba a současně odpovědný pracovník za finanční řízení na straně partnera projektu. 3 Bc. Ladislav Hudec Koordinátor odborných aktivit na straně partnera. Přehled o pokračujícím projektu Pokud se jedná o pokračující projekt, uveďte, kolik finančních prostředků bude čerpáno a jaké cíle a výstupy jsou plánovány do budoucna. Rok realizace Čerpání finančních prostředků (souhrnný údaj) Plánované cíle a výstupy 2021 - - 2022 - - 2023 - - Přehled o udržitelnosti investice/činnosti Uveďte, jak bude z rozvojového projektu podpořená investice/činnosti pokračovat a jakým způsobem bude finančně zabezpečena po ukončení rozvojového projektu. Výsledky projektu napomohou určit nároky na další rozvoj elektronických správních agend prostřednictvím informačních systémů. Běžný provoz a správa nově implementovaných řešení bude v následujících letech finančně zajištěna z vlastních zdrojů zapojených veřejných vysokých škol. Spolupráce s ostatními zapojenými školami bude zajištěna společnými konzultacemi, pracovními schůzkami nebo dalšími setkáními, kde bude školám prostřednictvím pověřených zástupců dán dostatečný prostor pro výměnu zkušeností. Pokud v případě legislativních změn či požadavků, vizí MŠMT dojde na nutnost zcela nových inovací v terciárním vzdělávání, budou veřejné vysoké školy společně usilovat o získání finančních prostředků z dalších dotačních projektů na ICT realizaci nových výzev nebo povinností. Poznámka: V případě, že potřebujete sdělit další doplňující informace, uveďte je v příloze. ROZPOČET DÍLČÍ ČÁSTI PROJEKTU Požadavek na dotaci ze státního rozpočtu - ukazatel 1 (v tis. Kč) 1. Kapitálové finanční prostředky 0 í.i Dlouhodobý nehmotný majetek (SW, licence) 0 1.2 Samostatné věci movité (stroje, zařízení) 0 1.3 Ostatní technické zhodnocení 0 2. Běžné finanční prostředky celkem 260 Osobní náklady: 2.1 Mzdy (včetně pohyblivých složek) 0 2.2 Ostatní osobní náklady (odměny z dohod o pracovní činnosti, dohod o provedení práce, popř. i některé odměny hrazené na základě nepojmenovaných 230 3 smluv uzavřených podle zákona § 1746 odst. 2 č. 89/2012 5b., občanský zákoník) 2.3 Odvody pojistného na veřejné zdravotní pojištění a pojistného na sociální zabezpečenia příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a příděly do sociálního fondu 0 Ostatní: 2.4 Materiální náklady (včetně drobného majetku) 28 2.5 Služby a náklady nevýrobní 0 2.6 Cestovní náhrady 2 2.7 Stipendia 0 3. Celkem běžné a kapitálové finanční prostředky 260 Zdůvodnění požadavků v jednotlivých položkách (přidejte řádky podle potřeby) Číslo položky (viz předchozí tabulka) Název výdaje a jeho podrobné zdůvodnění Výstup projektu (uveďte výstup z tabulky „Výstupy dílčí části projektu") Částka (v tis. Kč) 2.2 Ostatní osobní náklady (dohody o provedení práce) Předpokládáme, že do realizace projektu se na DPP zapojí celkem 4 osoby, tj. 2 referentské pozice a 2 osoby hlavních koordinátorů. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 230 2.4 Materiální náklady (včetně drobného majetku) Pořízení potřebných IT periferií včetně jejich instalace. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 28 2.6 Cestovní náhrady (cestovné řešitelského týmu) Náklady na cesty realizačního týmu na projektová setkání. 2, 7, 8, 9 2 Předpokládané zdroje financování projektu Uveďte, jaké jsou předpokládané zdroje financování rozvojového projektu (dotace ze státního rozpočtu, vlastní zdroje VŠ -uveďte jaké atd.). Zdroj financování Částka {v tis. Kč) Dotace MŠMT na CRP 2020 „Vzájemná spolupráce VŠ při elektronizací procesů a technickém rozvoji studijních a správních agend". 260 Souvislost s ostatními podávanými projekty Uveďte, zda je obsahově podobný projekt podáván současně v rámci centralizovaných rozvojových projektů na rok 2020. Podávaný projekt nemá žádnou souvislost s jiným současně podávaným projektem v rámci centralizovaných rozvojových projektů na rok 2020. Počet studentů, kteří jsou do projektu zapojení/jichž se projekt týká Uveďte, jaké je zapojení studentů v rámci projektu, ať již jako příjemci podpory a/nebo jestliže se podílí na řešení projektu (přidejte řádky dle potřeby). 4 000 Vzhledem k další elektronizaci studijních agend budou jako příjemci podpory do projektu zapojeni všichni studenti V5TE. 4