Č. j. MSMT-11452/2018-5 Koordinující vysoká škola: MASARYKOVA UNIVERZITA Spoluřešitelská vysoká škola: _VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Rozvojový projekt na rok 2019 Formulář pro dílčí část centralizovaného rozvojového projektu Tematické zaměření: c) elektronizace správní agendy vysoké školy (včetně přijímacího řízení a dokladů o průběžných i celkových výsledcích studia) h) plnění požadavků stanovených obecně závaznými právními předpisy nebo pokyny orgánů státní správy upravujících vnitřní organizaci a systémy vysokých škol _ Název projektu: Pokročilá elektronizace studijních a správních agend v prostředí vysokých škol se zřetelem k nové národní i evropské legislativě Období řešení projektu: Od: 1.1. 2019 Do: 31.12. 2019 Požadavek na dotaci ze státního rozpočtu v roce 2019 ukazatel I (v tis. Kč): Celkem: V tom běžné finanční prostředky:_ V tom kapitálové finanční prostředky:_ Na dílčí část předkládající VŠ 260 260 0 ZÁKLADNI'INFORMACE Řešitel předkládané dílčí části Kontaktní osoba Rektor Razítko školy Jméno: Ing. Jaroslav Staněk, DÍS. Ing. Michal Žemlička doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Podpis: //// §2 ^ ?2 g. s 50- 5. S-o = - *»■ íj p. I O as Sí 5 e, ar Škola: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Adresa/Web: Okružní 10, 370 01 České Budějovice; www.vstecb.cz Okružní 10, 370 01 České Budějovice; www.vstecb.cz /Fl// Telefon: +420 775 867 038 +420 775 867 037 •s . '1 —. OO ti ^3 *> 3 E-mail: stanek(Smaíl. vstecb.cz zemlickaPmail.vstecb.cz co 5^ 1 Č. j. MSMT-11452/2018-5 CHARAKTERISTIKA DÍLČÍ ČÁSTI PROJEKTU Přehled o řešení projektu v roce 2018 Pokud se jedná o pokračující projekt nebo projekt navazuje na řešení obdobného projektu, uveďte, kolik finančních prostředků bylo dosud čerpáno, jak jsou ptněny cíle, jakých výstupů bylo dosaženo a jak budou čerpány finanční prostředky, plněny cíle a dosaženo kontrolovatelných výstupů do konce roku 2018. Cíle stanovené v návrhu projektu Plnění plánovaných cílů a kontrolovatelných výstupů k datu předání této žádosti Cíl - Cíl - Přehled čerpání finančních prostředků kdatu předání této žádosti Projekt financován od Podávaný projekt není pokračujícím projektem ve smyslu Vyhlášení Centralizovaného rozvojového programu pro veřejné vysoké školy pro rok 2019. Cíle dílčí části projektu Uveďte reálné, konkrétní a termínované cíle, kterých má být dosaženo. č. Cíle (přidejte řádky podle potřeby) Termín 1 Elektronizace studijních a souvisejících agend v informačních systémech škol a elektronické podepisování studijních dokumentů v různých fázích studia; příprava či realizace předávání do registrů ze správních agend a návrhy formátů dat. 31. 12. 2019 2 Přístupnost internetových stránek a podpora mobilních zařízení pro studijní a související agendy v informačních systémech škol dle legislativy. 31. 12. 2019 3 Ochrana osobních údajů ve studijních a souvisejících informačních systémech, revize a nové implementace dle legislativy. 31. 12. 2019 Plnění kontrolovatelných výstupů dílčí části projektu Definujte konkrétní a měřitelné výstupy projektu, které budou výsledkem projektu. č. Výstup projektu (přidejte řádky podle potřeby) Cíl (uveďte číslo z předchozí tab.) Termín 1 Analýza agendy vydávání a doručování oznámenia rozhodnutí studentům a dalším účastníkům vzdělávání VŠTE v prezenční a kombinované formě studia. 1 31. 12. 2019 2 Procesní analýza cíle 1, definice potřeb a návrh požadavků kladených na agendy útvaru ředitele pro administraci studia ve studijním informačním systému. 1,3 31. 12. 2019 3 Úpravy agendy útvaru ředitele pro administraci studia o sběr potřebných dat pro možné exporty statistických údajů MŠMT vysokými školami o účastnících a absolventech programů CŽV nebo mezinárodně uznávaných kurzech. 1 31. 12. 2019 4 Implementace NAÚ formátu pro předávání akreditačních podkladů VŠTE. 1 31. 12. 2019 5 Aktivní testování implementovaných změn v agendách útvaru ředitele pro administraci studia. 1, 2, 3 31. 12. 2019 2 T Č. j. MSMT-11452/2018-5 6 Implementace procesu/workflow do konkrétni správni agendy zaměřené na oblast agend útvaru ředitele pro administraci studia v informačním systému VŠTE. 1, 2, 3 31.12. 2019 7 Realizovaná propojení informačního systému na externí systémy školy dle potřeby. 1, 2,3 31. 12. 2019 8 Pořízení nového hardware/software pro účely implementace změněného workflow v agendách útvaru ředitele pro administraci studia. 1, 2,3 31. 12. 2019 9 Interní školení uživatelů v upravených agendách. 1,3 31. 12. 2019 10 Závěrečné zhodnocení projektu. 1, 2,3 31.12. 2019 Harmonogram dílčí části projektu Pro každý výstup identifikujte hlavní činnosti, které povedou k jeho naplnění v harmonogramu. č. Hlavní činnosti (přidejte řádky podle potřeby) Termín zahájení Termín ukončení 1 Formální a procesní analýza stávajících procesů a používaných systémů. 1. 1. 2019 31.12. 2019 2 Úprava, implementace a testování navržených změn - proškolení příslušných pracovníků. 1. 1. 2019 31.12. 2019 3 Pořízení potřebného majetku, instalace HW/SW. 1. 1. 2019 31. 12. 2019 4 Průběžné a závěrečné vyhodnocování výstupů projektu. 1.1. 2019 31. 12. 2019 Realizační tým Uveďte plán personálního zajištění č. Jména klíčových lidí (přidejte řádky podle potřeby) Činnosti 1 Ing. Jaroslav Staněk, DiS. Hlavní koordinátor činností na straně partnera projektu. 2 Ing. Michal Žemlička Hlavní kontaktní osoba a současně odpovědný pracovník za finanční řízení na straně partnera projektu. 3 Mgr. Eva Hynková Koordinátor odborných aktivit. Přehled o pokračujícím projektu Pokud se jedná o pokračující projekt, uveďte, kolik finančních prostředků bude čerpáno a jaké cíle a kontrolovatelné výstupy jsou plánovány do budoucna. Rok realizace Čerpání finančních prostředků (souhrnný údaj) Plánované cíle a kontrolovatelné výstupy 2020 - - 2021 - - 2022 - - Přehled o udržitelnosti investice/aktivity Uveďte, jak bude z rozvojového projektu podpořená investice/aktivita pokračovat a jakým způsobem bude finančně zabezpečena po ukončení rozvojového projektu. Vyhodnocení projektu k 31.12. 2019 pravděpodobně ukáže přesnější potřebu dalšího vývoje v oblasti studijních informačních systémů. Běžná správa implementovaných výstupů projektu a provoz upravených aplikací ve studijním informačním systému VŠTE bude v dalších letech zajištěn v rámci běžného provozu školy. Spolupráce s ostatními zapojenými školami bude i nadále pokračovat. V případě, že se ukáže potřebné zajistit zásadní nový inovativní rozvoj studijních informačních systémů v důsledku nových legislativních potřeb nebo požadavků MŠMT, pokusí se školy společně získat finanční prostředky z dalších dotačních projektů. Poznámka: V případě, že potřebujete sdělit další doplňující informace, uveďte je v příloze. 3 Č. j. MSMT-11452/2018-5 ROZPOČET DÍLČÍ ČÁSTI PROJEKTU (VŠTE) Požadavek na dotaci ze státního rozpočtu - ukazatel 1 (v tis. Kč) 1. Kapitálové finanční prostředky 0 1.1 Dlouhodobý nehmotný majetek (SW, licence) 0 1.2 Samostatné věci movité (stroje, zařízení) 0 1.3 Ostatní technické zhodnocení 0 2. Běžné finanční prostředky celkem 260 Osobní náklady: 2.1 Mzdy (včetně pohyblivých složek) 0 2.2 Ostatní osobní náklady (odměny z dohod o pracovní činnosti, dohod o provedení práce, popř. i některé odměny hrazené na základě nepojmenovaných smluv uzavřených podle zákona § 1746 odst. 2 č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) 230 2.3 Odvody pojistného na veřejné zdravotní pojištění a pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a příděly do sociálního fondu 0 Ostatní: 2.4 Materiální náklady (včetně drobného majetku) 30 2.5 Služby a náklady nevýrobní 0 2.6 Cestovní náhrady 0 2.7 Stipendia 0 3. Celkem běžné a kapitálové finanční prostředky 260 Zdůvodnění požadavků v jednotlivých položkách (přidejte řádky podle potřeby) Číslo položky (viz předchozí tabulka) Název výdaje a jeho podrobné zdůvodnění Cíl (uveďte cíl z tabulky „Cíle projektu") Výstup projektu (uveďte výstup z tabulky „Plnění kontrolovatelných výstupů") Částka (v tis. Kč) 2.2 Ostatní osobní náklady (odměny z dohod o pracovní činnosti, dohod o provedení práce) Předpokládáme, že do realizace projektu se na DPP zapojí celkem 4 osoby, tj. 2 referentské pozice a 2 osoby hlavních koordinátorů 1-3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 230 2.4 Materiální náklady (včetně drobného majetku) Pořízení potřebných IT periferií včetně jejich instalace 1-3 8 30 4 Č. j. MSMT-11452/2018-5 Předpokládané zdroje financování projektu Uveďte, jaké jsou předpokládané zdroje financování rozvojového projektu (dotace ľe státního rozpočtu, vlastní zdroje vysoké školy - uveďte jaké atd.). Zdroj financovaní Částka (v tis. Kč) Dotace MŠMT na CRP 2019 „Pokročilá elektronizace studijních a správních agend v prostředí vysokých škol se zřetelem k nové národní i evropské legislativě". 260 Souvislost s ostatními podávanými projekty Uveďte, zda je obsahově podobný projekt podáván současně v rámci centralizovaných rozvojových projektů na rok 2019. - VŠTE nepodává obsahově podobný projekt v rámci centralizovaných rozvojových projektů na rok 2019. Počet studentů, kteří jsou do projektu zapojení/jichž se projekt týká Uveďte, jaké je zapojení studentů v rámci projektu, ať již jako příjemci podpory a/nebo jestliže se podílí na řešení projektu (přidejte řádky dle potřeby). 4 000 Vzhledem k další elektronizaci studijních agend budou jako příjemci podpory do projektu zapojeni všichni studenti VŠTE. Jméno rektora: doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Podpis: Čestné Prohlašuji, že aktivity, na které škola žádá finanční dotaci v rámci Datum: 1 5 -10- 2018 prohlášení rozvojového projektu, nejsou financovány z jiných zdrojů. Razítko školy: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Okružní 10 (si 370 0i teak* Budéjovice IC7508J431 D1ČC27ÍD8143] 5