Autoevaluační zpráva předmětu (návrh osnovy) Předmět: Garant předmětu: Přednášející: Podíl na výuce - odučeno v hodinách podle kvalifikace (za semestr): Cvičící: Podíl cvičícího podílejícího na výuce - odučeno v hodinách podle kvalifikace (za semestr): Výuka v cizím jazyce: Zástupci z praxe podílející se na výuce: Semestr: I. Odbornost a náročnost předmětu - zhodnocení, zda daný předmět je vyučován v souladu s anotací předmětu a odpovídá stávajícím či aktuálním poznatkům v daném oboru, případně aplikace, transfer nových poznatků z praxe do výuky II. Kvalita týmu zabezpečující výuku předmětu a jeho vzájemná kooperace - Rozsah pracovních úvazků AP podílejících se na zabezpečení daného předmětu Jméno a příjmení AP Titul Rozsah úvazku na VŠTE Rozsah úvazku na jiných VŠ - akreditabilnost AP podílejících se na zabezpečení daného předmětu Tvůrčí činnost Publikační aktivity WOS Scopus Odborné knihy Kapitola v odborné knize (počet) Jrec Ostatní publikace Jméno AP Pzn. V případě více autorů odborných vědeckých článků uvádějte prosím procentuálně vyjádřený podíl korespondující s vykázaným podílem v ETMS. Tvůrčí činnost Projektové aktivity Výzkumné projekty a granty Projekty ze SF Řešitel Spoluřešitel Řešitel Spoluřešitel Jméno AP - výstupy z oblasti ochrany duševního vlastnictví (tabulka) - kooperace týmu AP zabezpečujících výuku daného předmětu - garant předmětu se schází s týmem cvičících nejméně 3x semestr, a to před zahájením výuky, uprostřed semestru a po ukončení semestru a projednává s vyučujícími, zda náplň seminářů je nastavena správně, v jakých problematikách mají studenti problémy, co by naopak uvítali, odbornou náplň průběžných, závěrečných testů apod. a z těchto porad pořizuje zápisy, které implementuje do autoevaluační zprávy předmětu III. Pozitiva při výuce předmětu IV. Negativa při výuce předmětu V. Popis využívaných metod ve výuce a jejich vyhodnocení VI. Jak hodnotíte nastavená pravidla pro hodnocení předmětu? - ano, ne, v případě že ne, uveďte navrhované změny VII. Úspěšnost předmětu - statistika známek – grafické vyjádření (ukázka grafu) Hodnocení studentů za předmět: A ……….. studentů B ……….. studentů C ……….. studentů D ……….. studentů E ……….. studentů F ……….. studentů - návrhy konkrétních opatření, jak zlepšit úspěšnost předmětu, - účast studentů na přednáškách – procentuální vyjádření, případně grafické, VIII. Jak výsledky z učení u daného předmětu podporují profil absolventa studijního programu (konkrétní znalost, resp. dovednost, způsobilost a jeho uplatnitelnost na trhu práce)? IX. Vybavenost předmětu studijní literaturou s předností vlastních učebních textů (skript, vysokoškolských učebnic) X. Kvalita seminárních prací (popis) a jejich vyhodnocení (uvedení příkladu) XI. Kvalita zkouškových testů, případně průběžných testů (uvedení příkladu) XII. Zpětná vazba od studentů (náročnost předmětu, kvalita vyučujících a jejich přístup ke studentům, zajištění předmětu studijní literaturou apod.) XIII. Náměty na inovaci předmětu Zpracovala: Dr. Straková