Důležité odkazy: · Harmonogram akademického roku: https://is.vstecb.cz/auth/do/5610/uredni_deska/1905433/319186/ · Studijní a zkušební řád: https://is.vstecb.cz/auth/do/5610/uredni_deska/1905433/1905495/ · Organizace SZZ a obhajoba KP: https://is.vstecb.cz/auth/do/5610/uredni_deska/1905433/3450574/ Šest bodů, které potřebujete k úspěšnému odevzdání práce!! · V semestru, ve kterém chcete ukončit studium obhajobou, si zapište předmět Bakalářská/Diplomová práce (zkratka předmětu dle příslušného doporučeného studijního plánu) · Jakmile máte zapsaný předmět Bakalářská/Diplomová práce, nezapomeňte si zapsat i seminární skupinu se svým vedoucím práce! (Pokud nebude u předmětu seminární skupina s Vaším vedoucím práce, obraťte se na referenta pro pedagogickou činnost - skupina bude okamžitě vypsána, abyste se mohli zapsat) Ústav podnikové strategie – ÚPS pod Ústav podnikové strategie (ÚPS) spadá obory/programy: Ekonomika podniku, Podniková ekonomika, Řízení lidských zdrojů, nMgr. Podniková ekonomika. Bc. Dienesová – se sídlem na Nemanické, kancelář N212 Ústav technicko – technologický – ÚTT pod Ústav technicko - technologický (ÚTT) spadají obory/programy: Technologie dopravy a přepravy, Technologie a řízení dopravy, Logistické technologie, Logistika, Strojírenství, Stavební management, Konstrukce staveb, Pozemní stavby. Bc. Tuček – se sídlem na Okružní, kancelář D204P · Mít v informačním systému (IS) zapsané téma! (pro více informací čtěte níže) · Bakalářská práce v platné šabloně VŠTE. · Platný ISIC. · Minimálně jeden ze dvou výtisků musí být v pevné vazbě !! *S ohledem na Covid-19 bude řešeno v zimě 2020 pouze elektronicky – více informací níže. = Pokud máte splněné všechny body, vše je v pořádku a můžete práci odevzdat Téma kvalifikační práce Téma KP si volí z nabídky, kterou najde v IS. Přihlášení k tématu student provádí následujícím způsobem: IS → Student → Během studia-Rozpisy témat→ Bakalářské/Diplomové práce. Nezapomínejte, že pokud budete práci v příslušném semestru odevzdávat, musíte mít zapsaný předmět Bakalářská/Diplomová práce a zároveň k předmětu zapsanou i seminární skupinu se svým vedoucím práce! K těmto, již vypsaným a schváleným tématům se můžete přihlašovat, do dne, kdy i končí možnost zapsat jak předmět, tak i seminární skupinu se svým vedoucím práce. V zimním semestru 2020 do 16. 9. 2020* V letním semestru 2021 do 9. 2. 2021** Student má dle zákona o VŠ možnost téma navrhnout sám. Toto téma předkládá vedoucímu práce. Proces schvalovacího postupu se řídí čl. 7, odst. 3 a 4. - Žádost o vlastní téma: v IS – Dokumenty - Ústav podnikové strategie/Ústav technicko-technologický – Student - Závěrečná práce (Formulář řešíte ve spolupráci s vedoucím práce) Nezapomínejte, že pokud budete práci v příslušném semestru odevzdávat, musíte mít zapsaný předmět Bakalářská/Diplomová práce a zároveň k předmětu zapsanou i seminární skupinu se svým vedoucím práce! Řádné zápisy do seminárních skupin jsou: V zimním semestru 2020 od 5. 9. – 16. 9. 2020 Možnost podat si žádost o nové téma řádně bude možné do 9. 10. 2020. V letním semestru 2021 od 31. 1. – 9. 2. 2021 Možnost podat si žádost o nové téma řádně bude možné do 26. 2. 2021. Student má povinnost po přihlášení k tématu neodkladně kontaktovat svého vedoucího KP a domluvit se na svou první konzultaci k danému tématu KP. V případě, že student svého vedoucího KP nekontaktuje, vedoucí KP má možnost studentovi téma neschválit. Student je povinen si zjistit, zda jím navržené téma bylo schváleno. Pokud není navrhované téma schváleno, vybírá si student z jiných vypsaných témat. Vedoucí KP má po dohodě se studentem povinnost potvrdit v IS studentovi přihlášení k tématu nebo studenta odmítnout. Toto potvrzení slouží jako protokol, který potvrzuje, že je student přihlášen k příslušnému vedoucímu KP, že jeho téma KP bylo schváleno včetně cíle a doporučené literatury. Vedoucí KP má možnost odhlásit studenta od tématu, pokud student nedodrží stanovené podmínky svého vedoucího KP, jako jsou např. stanovené počty konzultací, nereagování na výzvy vedoucího KP, dlouhodobá nespolupráce, nebo v případě nezapracování požadovaných připomínek ke KP daných vedoucím KP. Zimní semestr 2020 Kvalifikační práce v zimním semestru 2020 bude možné odevzdat výhradně v elektronické podobě, a to nahráním do otevřeného archivu v IS. Návod na nahrání byl zaslán emailem a dále je přístupný i prostřednictvím vývěsky v IS. od 5. 10. 2020 do 9. 12. 2020 do 10:00 hod. Referent oddělení zástupce ředitele pro pedagogickou činnost převezme KP v IS (student již nebude moci upravovat svůj archiv) a informuje vedoucího KP o odevzdaných pracích. do 11. 12. 2020 Vedoucí KP kontroluje plagiátorství, vypracuje posudek v IS. Posudek vytisknutý a podepsaný doručí referentovi oddělení zástupce ředitele pro pedagogickou činnost. Vedoucí KP zadá hodnocení do IS. 12. 12. 2020 – 10. 1. 2021 Oponent vypracuje posudek v IS. Posudek vytisknutý a podepsaný doručí referentovi oddělení zástupce ředitele pro pedagogickou činnost. 11. 1. – 24. 1. 2021 Student vloží prezentaci do IS. Složka Prezentace k obhajobě: UTT: https://is.vstecb.cz/auth/do/vste/ustav_technicko-technologicky/student/zaverecna_prace/ UPS: https://is.vstecb.cz/auth/do/vste/ustav_podnikove_strategie/student/zaverecna_prace/ NMgr.: do 3. 2. 2021 do 23:59 hodin Bc.: do 10. 2. 2021 do 23:59 hodin Zkouškové období (harmonogram AR) 18. 1. – 14. 2. 2021 OBHAJOBY (NMgr. studium) 10. 2. – 13. 2. 2021 OBHAJOBY (Bc. studium) 17. 2. – 20. 2. 2021 PROMOCE 11. - 12. 3. 2021 Letní semestr 2021 Student odevzdává 2 výtisky KP (min. jeden v pevné vazbě – viz Směrnice č. 3/2017) příslušnému referentovi oddělení zástupce ředitele pro pedagogickou činnost: *Ústav podnikové strategie - ÚPS (Bc. Dienesová – se sídlem na Nemanické, kancelář N212) *Ústav technicko-technologický – ÚTT (Bc. Tuček – se sídlem na Okružní, kancelář D204P) od 22. 2. 2021 do 21. 4. 2021 do 10:00 hodin Student po odevzdání tištěné verze naplní svůj archiv v IS (podrobné informace mu budou zaslány prostřednictvím školního e-mailu ihned po odevzdání tištěné verze KP). od 22. 2. 2021 do 21. 4. 2021 do 23:59 hodin Referent oddělení zástupce ředitele pro pedagogickou činnost převezme KP v IS (student již nebude moci upravovat svůj archiv) a informuje vedoucího KP o odevzdaných pracích. do 23. 4. 2021 Vedoucí KP kontroluje plagiátorství, vypracuje posudek v IS. Posudek vytisknutý a podepsaný doručí referentovi oddělení zástupce ředitele pro pedagogickou činnost. Vedoucí KP zadá hodnocení do IS. 24. 4. 2021 – 23. 5. 2021 Oponent vypracuje posudek v IS. Posudek vytisknutý a podepsaný doručí referentovi oddělení zástupce ředitele pro pedagogickou činnost. 24. 5. – 6. 6. 2021 Student vloží prezentaci do IS (podrobné informace budou zaslány po 1. 6. 2020). NMgr.: do 9. 6. 2021 do 23:59 hodin Bc.: do 22. 6. 2021 do 23:59 hodin Zkouškové období (harmonogram AR) 24. 5. – 20. 6. 2021 OBHAJOBY (NMgr. Studium) 15. 6. – 19. 6. 2021 OBHAJOBY (Bc. Studium) 25. 6. – 2. 7. 2021 PROMOCE 15. - 16. 7. 2021 *Pedagogická oddělení jednotlivých ústavů v kooperaci s Útvarem ředitele pro administraci studia a celoživotní vzdělávání si vyhrazují právo na změnu termínů a doporučují vždy taktéž sledovat Vývěsku a Dokumentové sekce jednotlivých ústavů v IS.