Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický • •Možnosti zajištění spolehlivosti dopravního úseku v těžební společnosti • • •Autor práce: Bc. Jakub Přinda •Vedoucí práce: doc. Ing. Ján Ližbetin, PhD. •Oponent práce: Ing. Eva Brumerčíková, PhD. C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Cíl Práce •Analýza dopravního úseku •Analýza a optimalizace vozového parku •Provozně ekonomické zhodnocení •Investice •Návrh prodeje méně potřebných prostředků C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Metodika práce •Popis dopravního střediska •Sběr dat •Komparace •Poptávka •Dedukce • C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Vozový park •Přívěsové soupravy s HNJ 6x4 – 19x •Návěsové soupravy s HNJ 6x6 – 5x •Návěsové soupravy 4x2 – 6x • C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Rentabilita Scania C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Rentabilita Volvo C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Rentabilita MAN C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Cenové nabídky jednotlivých dodavatelů C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Návrh konkrétních investic C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Návrh prodeje méně potřebných vozidel •Prodej 2592 vč. návěsu – odhad 400 000 Kč •Prodej 6701 vč. návěsu – odhad 600 000 Kč •Prodej 6374 vč. návěsu – odhad 600 000 Kč •Náklady na propuštění řidiče 6701 – 100 000 Kč •Náklady na propuštění řidiče 6374 – 100 000 Kč C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Zdůvodnění návrhu prodeje daných vozidel •Cca 220 pracovních dní v roce •Denní fakturace externího přepravce: •cca 14 000 Kč •Roční fakturace externího přepravce: •220 x 14 000 = 3 080 000 Kč C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Zdůvodnění návrhu prodeje daných vozidel C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Závěrečné zhodnocení C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg Děkuji za pozornost • C:\Users\Veletloust\Desktop\Logo_vste.jpg