Autor: Bc. Jaroslav Charvát Vedoucí práce: doc. Ing. Petr Hrubý, Csc. Oponent práce: Ing. Jaroslav Kosík Rok odevzdání: červen 2018 Optimalizace zimní údržby na oblasti Znojmo ØCíl práce ØTeorie grafů ØTechnologie údržby ØPlán zimní údržby ØKalamitní plán ØOptimalizace trasy vybraného okruhu ZÚS ØZhodnocení výsledků ØDoplňující dotazy oponenta ØZávěr }Zanalyzování současného stavu zimní údržby }Zhodnocení stavu organizace jednotlivých článků zimní údržby }Návrh opatření a změn na zlepšení organizace zimní údržby }Ekonomické zhodnocení Algoritmus nejbližšího souseda 1,25 krát horší než optimální řešení. Ø C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\cad\concorde\nejbližsí soused.PNG Hladový algoritmus 1,15 krát horší než optimální řešení. Ø Linův-Kernighanův algoritmus Optimální řešení. Ø C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\cad\concorde\lin kileran.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\cad\concorde\hladový.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\mapa technologie.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\legenda technologie.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\pořadí legenda.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\mapa pořadí.PNG I.stupeň: Kalamita v rozsahu do jedné poloviny silniční sítě oblasti. Udržují se především silnice zařazené do I. a II. pořadí důležitosti. II.stupeň: Kalamita v rozsahu větším než polovina silniční sítě oblasti. Udržují se silnice zařazené do I. pořadí. Ve II. pořadí se udržují jen silnice dopravně nejzatíženější. III.stupeň: Kalamita na celé oblasti. Udržují se především silnice zařazené do prvního pořadí. C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\jízda č,1\č.1.jpg C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\jízda č,1\Výkres1-Rozvržení1 jízda č.1optimalizace.jpg C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\jízda č,1\ves var 1PNG.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\jízda č,1\ves var 2.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\JÍZDA Č.2\Výkres1-Rozvržení1 jízda č.2.jpg C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\JÍZDA Č.2\route xl.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\JÍZDA Č.2\ves var 3.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\JÍZDA Č.2\ves var 2.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\okruh jízda 3\Výkres1-Rozvržení1 jízda č.3.jpg C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\okruh jízda 3\ves var 1.PNG C:\Users\jaros\OneDrive\diplomka\ZÚS SÚS\obrázky okruhů\okruh jízda 3\ves var 2.PNG Neoptimalizovaný okruh Optimalizovaný okruh (Vranovská Ves) Vzdálenost v (km) 97,7 89,9 Čas (min) 159 149 Náklady v (Kč) 5373,5 4944,5 Úspora vzdálenosti (km) - 7,8 Úspora času (min) - 10 Úspora nákladů v (Kč) - 700,2 Úspora nákladů v (Kč/rok) - 56016,5 }Proč jste zvolil optimalizaci tohoto konkrétního posypového okruhu? }Jaká finanční úspora by vznikla optimalizací vybraného posypového okruhu? }Jaké jsou možnosti využití posypových podvozků v letním období? } } } }Děkuji za pozornost }Bc. Jaroslav Charvát }