}Posouzení kapacity železniční infrastruktury při logistickém řešení odklonových tras na úseku Ústí nad Orlicí - Choceň 1 Autor diplomové práce: Bc. Pavel Fučík Vedoucí diplomové práce: Ing. Vladimír Ľupták, PhD. České Budějovice, červen 2019 § §motiv k výběru tématu §výzkumné otázky §metodika práce §potvrzení výběru variant §analýza a sběr dat §logistické řešení §závěr } 2 } §práce na železnici § §dlouhodobé zkušenosti s řízením provozu § §osobní zájem 3 } §je nutná varianta M+B } §analýza tras § §existuje logistické řešení 4 } §propustnost traťového úseku § §potvrzení výběru varianty § §analýza tras vlaků § §logistické řešení 5 }analytická metoda ◦ ◦součet následných mezidobí ◦ ◦1440/součet ◦ ◦výsledek teoretické propustnosti pro porovnání variant a roku vyčerpání kapacity úseku } 6 } § § § 7 Vyčerpání kapacity úseku Rok 2.TK 1.TK 2020 281 289 2021 307 315 2022 332 341 2023 358 368 2024 384 394 2025 409 420 stará trať nová trať Teoretická propustnost §směrové vedení trasy § §zastavení nebo manipulace v České Třebové § §nahrazení vlaku NAD 8 } §výběr odklonové trasy § §varianty řešení jízd vlaků při nepříznivých sklonových poměrech § §prověření vhodné varianty 9 10 Logistické řešení } §výběr varianty byl potvrzen } §alternativní trasa byla nalezena § §logistické řešení bylo předloženo § 11 }Při volbě odklonové trati a operativním řízení může dojít k poruše navrhované postrkové lokomotivy, jak bude situace řešena? Vlak pojede po původní trase přes Českou Třebovou či bude vyčkávat na novou lokomotivu? Časové hledisko. 12 }Opět při pravidelném provozu může dojít na odklonové trase k přerušení provozu například z důvodu technické závady trati a po trase přes Českou Třebovou není možno vozbu zajistit - nechybí v návrhu další odklonová trasa? 13 14 }Děkuji za pozornost 15