Autor diplomové práce: Bc. Jiří Motejzík Vedoucí diplomové práce: doc. Ing. Ján Ližbetin, PhD. České Budějovice, červen 2016 Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický }Motivace k řešení dané problematiky }Cíl práce }Metodika práce a sběr dat }Analýza řešeného místa }Výsledky analýzy }Závěr }Doplňující otázky } 2 }Ověření teoretických znalostí v praxi –Potvrzení výhod dopravní telematiky v praxi –Potvrzení výhod okružních křižovatek ◦ }Subjektivní zájem o výsledky analýzy 3 }„Cílem diplomové práce je, na základě analýzy současného stavu dopravy ve městě Plzeň, identifikovat problémové oblasti související s ohrožením plynulosti a bezpečnosti dopravy a zpracovat návrhy nových optimalizačních řešení, včetně jejich vyhodnocení.“ 4 5 }JDVM (MD) jako zdroj informací }Identifikace PO dle CDV Brno (2001) }Volba vhodného místa k analýze 6 }Křižovatka 17. listopadu/E. Beneše/Samaritská }TP 135 – Projektování okružních křižovatek na silnicích a místních komunikacích 7 8 9 } 10 11 }ulice Zborovská 12 }Dle CDV Brno (2001) neexistuje v Plzni žádné místo „místo častých nehod“. }Byla potvrzena užitečnost navrhované okružní křižovatky. }Vytvoření zjednodušeného modelu pro hodnocení okružních křižovatek. } } 1.Aké náklady by boli spojené s výstavbou a prevádzkou ZPI na ulici Zborovská? 2.Oboznámili ste zástupcov mesta Plzeň aj s Vašimi návrhmi? Aké bolo ich stanovisko k Vašim návrhom? 13 1.Pri sledovaní intenzity dopravy bol realizovaný prepočet na vozidlové jednotky? 2.V akých jednotkách je tabuľka 7? 3.Bola sledovaná nehodovosť upravovanej križovatke? 4.Aké sú náklady na zavedenie informačnej tabule na ulici Zborovská? 5.Vysvetlite rozdiel tvrdenia druhej vety v kapitole 4.5 a údajov v tabuľke 6. 14