Název školy: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav: Technicko-technologický Obor: Pozemní stavby Autor: Leona Svěráková, 25298 Vedoucí práce: Ing. Zuzana Kramářová, Ph.D. Oponent: Ing. Jan Zugárek Datum odevzdání: 12/2023 Bakalářská práce Základní škola - variantní řešení umístění Obsah prezentace •Výběr lokality •Umístění na pozemku •Dispoziční řešení •Konstrukční řešení •Vizualizace •Výzkumné otázky •Otázky vedoucí práce •Otázky oponenta • Výběr lokality • Zdroj: Google mapy Dostupné z: https://www.google.com/maps/@49.0760752,15.4291886,285m/data=!3m1!1e3!5m1!1e4?hl=cs-CZ Výběr lokality •Obr úp s legendou •Obr pozemku z katastru •Popsat slovně Zdroj: Územní plán města Dačice Dostupné z: https://www.dacice.cz/mestsky-urad/odbory-mestskeho-uradu/odbor-stavebni-urad-1/uzemni-planovani/up -dacice/ Umístění na pozemku • Dispozice – půdorys 1. NP •Vložit výkres a dispozici popsat slovně Dispozice – půdorys 2. NP •Vložit výkres a dispozici popsat slovně Konstrukční řešení •Základové pasy •Podélný systém (trojtrakt) •Porotherm T44 Profi •Porotherm 30 AKU Z •Porotherm 19 AKU Profi •Porotherm 14 P+D •Porotherm 8 Profi Dryfix •Stopní panely Spiroll •Plochá střecha • Vizualizace •Vložit vizualizaci 1. výzkumná otázka •Variantní řešení architektonické a koordinační situace zadaného pozemku (min. 3 varianty) a jejich komparace. 1 2 3 2. výzkumná otázka •Variantní umístění lokality ZŠ v kontextu analýzy ÚPD a jejích potenciálních úprav. Děkuji za pozornost. Otázky vedoucí práce 1)Nastiňte, jak byste opravila kap. 4.5.2 tak, aby obsahovala diskusi výsledků. •Lepší popis výsledků multikriteriálního hodnocení jednotlivých variant 2)Podrobně popište hodnotící škálu kritéria č. 9 – Počet herních prvků na zahradě a kritéria č. 18 – Poměrná vytíženost pozemku. •Kritérium č. 9 – váha 1 = neatraktivní nebo žádné herní a edukativní prvky • – váha 5 = účelné a efektivní vybavení školního hřiště •Kritérium č. 18 – váha 1 = velká plocha školního pozemku, která není nijak koncipována, pozbývá smyslu • – váha 5 = školní pozemek vhodně koncepčně uchopen, vyvážené množství terénních úprav, zeleně,.. Otázky oponenta 1)Proč jste zvolila na spád střechy lehčený beton? •Nižší náklady, snazší na realizaci 2)Jak jinak lze vytvořit spád na ploché střeše než pomocí betonu? •Spádové klíny z EPS, cementová pěna, spád nosnou konstrukcí 3)Nakreslete/popište výztuž základové šachty. •Výtahová šachta i její základová deska bude monolitická s vloženou výztuží. 4)Jaký je rozdíl mezi sádrovou a cementovou nivelační stěrkou – výhody/nevýhody. •Sádrová – vhodná na anhydritové podklady a nesnáší vlhkost; suché pro pokládku (3 mm vrstva) za 24 hod.; min. teplota +5 °C; barva slonová kost •Cementová – vhodná na cementové podklady a do vlhkých prostor; suché pro pokládku (3 mm vrstva) za 48 hod.; min. teplota +10 °C; barva šedá