C0-HD-TOP.png C0-HD-BTM.png Využití rozšířené reality pro výukové prostředí Autor bakalářské práce: Martin Probst Vedoucí bakalářské práce: doc. Ing. Ladislav Socha, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Lukáš Raszka České Budějovice, 2024 C0-HD-TOP.png ØRozšířená realita- AR (augmented reality) ve vzdělávání umožní pracovníkům učit se na skutečných zařízeních bez potřeby simulovaných prostředí Ø ØZaměstnanci uvidí digitální návody přímo při práci s reálnými zařízeními Ø ØVšechny potřebné informace budou ihned dostupné, což zvyšuje efektivitu a rychlost učení Cíl práce C0-HD-TOP.png Teoretická část Ø Popis rozšířené reality Ø Typy rozšířené reality ØIntegrace rozšířené reality do školení a vzdělávání zaměstnanců ØRozšířená realita, virtuální realita, hybridní realita a kombinovaná realita ØHardware rozšířené reality ØPopis a typy chytrých brýlí C0-HD-TOP.png Aplikační část Ø Zkouška Charpyho kladivem Typy rozšířené reality ØTvorba prezentace pro AR chytré brýle VUZIX M400Rozšířená realita, virtuální realita, hybridní realita a kombinovaná realita ØChytré brýle VUZIX M400 ØOptimalizace prezentace pro chytré brýle VUZIX M400 ØQR kód pro stažení výukové prezentace ØZkouška výukové prezentace v praxi C0-HD-TOP.png Charpyho kladivo C0-HD-TOP.png Snímek výukové prezentace C0-HD-TOP.png Chytré brýle VUZIX M400 Obsah obrázku kabel, Sluchátka Popis byl vytvořen automaticky C0-HD-TOP.png QR pro výukovou prezentaci Obsah obrázku text, interiér, vlak, zeď Popis byl vytvořen automaticky C0-HD-TOP.png Zkouška výukové prezentace v praxi C0-HD-TOP.png Děkuji Vám za pozornost! C0-HD-TOP.png Doplňující dotazy Ø Z jakého důvodu byly vybrány brýle VUZIX M400? Ø •Brýle VUZIX M400 byly vybrány dle doporučení pana doc. Ing. Roberta Frischera, Ph.D., který mě seznámil s jejich ovládáním a zapůjčil mi je pro tvorbu bakalářské práce. C0-HD-TOP.png Doplňující dotazy ØVyskytly se v průběhu tvorby prezentace komplikace které ztížily samotnou tvorbu prezentace? Pokud ano, o co šlo? Ø •Tvorba výukové prezentace proběhla v delším časovém horizontu, než se původně předpokládalo, jelikož jeden z přístrojů pro úspěšné dokončení zkoušky se porouchal a byla nutná jeho oprava.