BP VŠTE 2024 LS Tomáš Kadlec Vedoucí práce: Ing. Martin Podařil, PhD., Ph.D Oponent práce: Ing. Milan Talíř, MBA C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\VŠ\VŠTE\Bakalářská práce\obrázky\konstrukce\řez převodovkou.JPG }Lepší využití kinetické a potenciální energie NA }Režim plachtění }Spolupráce se systémy NA }Prediktivní tempomat GPS C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\SOČ 2020\PAPÍROVÉ VĚCI\Nový rastrový obrázek.bmp }Úspora paliva }Udržitelnost dopravy }Emisní normy EURO } C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\VŠ\VŠTE\Bakalářská práce\obrázky\Nálepka EURO VI.JPG }Návrh konkrétního technického řešení }Výpočet teoretické úspory }Analýza kinematického řetězce }Měření výpočtových hodnot }Použitá souprava – Tahač Scania }Turbodiesel 12742 cm3 331 kW, 12. st. AUT } } C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\VŠ\VŠTE\Bakalářská práce\obrázky\návěsová jízdní souprava.JPG }Sériové zařazení SRP C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\VŠ\VŠTE\Bakalářská práce\obrázky\kinematický řetězec se SRP.JPG }Odečet hodnot otáček a údajů o spotřebě C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\VŠ\VŠTE\Bakalářská práce\obrázky\otáčkoměr.jpg C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\VŠ\VŠTE\Bakalářská práce\obrázky\74076b82-9209-4a0c-895e-73af2a84fb06.jpg } C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\SOČ 2020\PAPÍROVÉ VĚCI\schéma převodovky hs.jpg } C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\VŠ\VŠTE\Bakalářská práce\obrázky\konstrukce\řez převodovkou.JPG }Délka 100 km, potenciál využití 10 km C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\VŠ\VŠTE\Bakalářská práce\obrázky\profil trati.bmp }0,175 l / 100 km }Cena MN k 16.4.2024 – 39,2 Kč/l }6,85 Kč/100 km } }Roční nájezd v nákladní silniční dopravě }8 220 Kč }Životnost NA }Start stop systém }1. Důvody pro volbu materiálu 15 230.7 na výrobu hřídelí? }2. Použití modulu ozubení 2,5 mm, vliv na hmotnost a rozměry převodovky }3. Praktické experimentální údaje nebo testy potvrzující teoretickou úsporu } C:\Users\Tomáš\Desktop\škola\VŠ\VŠTE\Bakalářská práce\obrázky\konstrukce\řez převodovkou 2.JPG